Нетрадиционна комуникационна кампания провокира столичани в началото на пролетта. Паркинг само за Mini под „моста на влюбените" пред НДК изненадва и впечатлява забързаните минувачи и шофьорите хванати в капана на софийския трафик. Освен, че разнообразява градската среда и сивото всекидневие кампанията представя една различна гледна точка към света, типична за марката Mini.
Паркинг само за Mini e вторият етап на комуникационната кампания „Countryman. Измъкни се!", посветена на автомобила. Тя включва guerilla marketing и out door, като целта е да се популяризира четвъртият модел, най-щурото автомобилно семейство след Mini Hatch, Mini Clubman, Mini Cabrio.
Едновременно шокиращо различен, но и адски познат, Countryman обожава града, но обича и уединението сред природата. За първи път MINI има четири врати, дължина над четири метра, място за четирима възрастни и възможност за задвижване на четирите колела. Всичко това е опаковано в типичните за марката атрактивен външен вид и дизайн, типичен за британската марка. Но купувачите имат много богати възможности за индивидуализиране. 
 
       55 години Москвич 402
      55 години Москвич 402
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   MINI Videos
    MINI Videos   
    

