Според изследване на J.D. Power and Associates Volvo задмина Mercedes-Benz по задоволство на собствениците на автомобили на възраст до две години и отбелязва резултат от 841 при 1000 възможни. Скокът на шведската марка е от седмо място през миналата година, когато резултатът й беше 826 точки. Изследването на J.D. Power става в четири посоки - привлекателност на колата, качество, цена за притежание и задоволство от сервизирането.
 
 Mercedes-Benz е на второ място с 839 точки, което е с точка повече от миналогодишната му първа позиция, когато стана първата европейска марка, класирана на първо място в изследването. През периода от началото на изследването през 2002 до 2009-а първото място е заемано от японски марки - Toyota, Honda и Daihatsu.
 
 На трето място тази година е Mazda 831, Mini 827 и Honda 824 точки. Mercedes печели още в класиранията за компакт екзекютив - с C клас, eкзекютив луксозен с E клас и SUV с M клас. Mazda 2 беше обявена за топ-малка кола, а Mazda 3 за най-добра в класа нисък-среден според J.D. Power.
 
 Изследването е направено в периода януари - март тази година и се базира на мненията на собствениците на над 17 150 коли, дадени онлайн. 
 
 Ето и генералните победители през годините:
 2011 Volvo, 2010 Mercedes, 2009 Daihatsu, 2008 Honda, 2007 Honda, 2006 - 2002 Toyota
 
       Maybach може да стане подмарка на Mercedes
      Maybach може да стане подмарка на Mercedes
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Honda Videos
    Honda Videos   
    

