УАЗ Patriot: рибарят става по-комфортен

Общи 09 октомври 2014 | Speed-Press.com A- A+ 20270 посещения | без коментари

Мнозина подценяват старите „уазки“, но темповете, с които руснаците обновяват Patriot, не са за пренебрегване. Всъдеходът бе подложен на поредния фейслифт и вече се радва на далеч по-съвременна и мощна аудиосистема, която даже възпроизвежда файлове от SD-карти, адаптивни светлини, антиблокираща система от Bosch, при това от девето поколение, препрограмиран е блокът на управление на 4х4 трансмисията. При изключване на двигателя вече не се включва понижаващата предавка.
Нови фарове
На резервната гума гордо се мъдри надписът PATRIOT, както се казва – уляновците вече не се срамуват от произведението си. Обликът му не бе променян от 2005 г. насам. Но ето че той вече се сдоби с нови фарове, а в базовото оборудване са включени и дневни светлини, които са светодиоди в топнивото. Стоповете са придобили модерната разтичаща се настрани форма. Променени са и броните, които вече са фиксирани не към рамата, а към каросерията. По този начин „патриотът“ вече се е избавил от 2-сантиметровите цепнатини. Нови са и солидните фарове против мъгла, нови са праговете, които обаче не отнемат от клиренса, сложени са допълнителни светодиодни стопове. С новата активна антена слабият радиосигнал би трябвало да остане в миналото. Руснаците се гордеят и с друго – влепените стъкла, с чиято помощ вече ги няма грозните уплътнения.
По-големи колела
Страничните огледала най-сетне се прибират, затова са станали и по-големи, а и са допълнени от допълнителни мигачи. Най-сетне феновете на „уазките“ ще могат да поръчват Patriot с 18-инчови колела, което е опция. Със старите 16-инчови автомобилът приличаше на тромав гигант с малки крачета.

Все по-представителен
Като цяло автомобилът е станал по-представителен. В следващите си превъплъщения той ще се сдобие и с мултифункционален волан, а топверсията е с подгряване.
Тъй като интериорът бе обновен преди две години, вътре не биваше да очакваме кардинални промени. Но все пак са се събрали немалко подобрения. Седалката е станала по-удобна, и най-важното – не ни се налага да отваряме вратата, за да я регулираме!
Приборният панел е доста по-весел с червено-зелените си скали. Там се мъдри и новият дисплей на навигацията. Откриваме и дългоочаквания датчик за външната температура. За тавана са използвани съвременни светодиоди с различни режими на осветяване. Топверсията е и с доста технологична мултимедийна система със 7-инчов сензорен екран.
На фона на всичко това унилият черен лост на механичната предавателна кутия изглежда доста нелепо. Още през декември Patriot ще се сдобие с нови, по-елегантни панели за вратите.
Две спални места?
При желание купувачите вече ще могат да организират и две спални места, опция, която ловците и рибарите вероятно ще оценят високо. Просторът на втория ред седалки е завиден, има достатъчно място за коленете. Самият „диван“ е олекнал с 16 кг и е преместен назад, така че да се спечелят едни допълнителни 80 мм широчина.

Контакт в багажника
Той е пораснал с няколко сантиметра на широчина, щората му вече е с твърди кантове отстрани, а вляво забелязваме 12-волтов контакт, в който можем да включим компресор, прахосмукачка или преносим хладилник.

Сякаш и УАЗ искат да придадат по-рафиниран имидж за инак грубоватите си модели и да ги настроят според изискванията на редовите граждани, а не само на рибарите и ловците. Така че задното окачване е със стабилизатор за напречна устойчивост, при завои ще се чувствате по-комфортно. Преди броени месеци руският производител монтира и подобрен хидроусилвател, който подобрява точността на управляемостта.
Повече подобрения в близко бъдеще
Краткосрочните планове на УАЗ предвиждат въздушни възглавници, стабилизираща система, темпомат и др. Накрая ще започнем отново да купуваме „уазки“ не от някаква глупава сантименталност или заради ниската им цена, а защото Patriot се опитва да стане наистина достоен автомобил.
P.S. Знаете ли каква е площта на завода на УАЗ? Цели 300 ха, и то още от време оно.
ПЛЮСПрез последните години Patriot стана приличен автомобил и продължават да го подобряват
МИНУСРазходът на бензиновите двигатели е все така висок

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте