С концептуалното си купе A5 e-tron quattro Audi разкри част от бъдещето на прочутото си quattro, в което фирменото задвижване на четирите колела ще бъде частично и електрическо. Стартът на производството на полуелектрическата пълноприводна трансмиссия е набелязан за 2014-а, но тогава навярно колата върху която ще се приложи ще е различна. 
 
 За разлика от серийния кросовър Q5 Hybrid quattro, пълният привод на което по нищо не се различава от нормалното Q5, при експерименталното купе A5 e-tron quattro има не само един електромотор, а два - първият е куплиран с четиристепенния автоматик и с бензиновия турбомотор 2.0 TFSI (211 к.с.), като задвижва предната ос, а вторият задната.
 
 Главната "хибридна" разлика в конструкцията на купето A5 e-tron quattro от схемата, използвaна при Q5 Hybrid quattro е в това, че между бензиновия двигател и предния 33-киловатов електромотор е разположен на многодисков пакет мокри фрикциони, а сух съединител, от който при направата на хибридното Q5 немците се отказаха за да избегнат дърпанията, съпровождащи работата му, защото заради стоп-старт системата съединителят отделя не само при спиранията на светофарите, но и при всяко спиране за по-ефективна рекуперация. 
 
 При купето това е избегнато - при нормалните условия A5 e-tron quattro е с предно задвижване, а при интензивно ускоряване и на хлъзгаво покритие се включва 60-киловатовият електромотор, обединен с активен заден диференциал, намъкнат в ротора на електродвигателя. Тук, подобно на случката със спортния диференциал на седана S4, повишаващите редуктори могат независимо да завъртат всяка полуоска. 
 
 Управляващата предния електромотор електроника е в пространството под капака отпред, а на задния в нишата на резервната гума. Задните спирачни механизми са с електромеханично задвижване, а увеличаването на масата на колата заради акумулатора е компенсирано с по-широкото използване на алуминий и карбон. Литиево-йонният акумулатор е разположен в централния тунел на колата, има капацитет 9,4 кВч, от които може да ползва 6,5, и се зарежда напълно от битовата елмрежа за само два часа.
 
       Chevrolet ознаменува състезателното си наследство със специалната серия Corvette Centennial Edition
      Chevrolet ознаменува състезателното си наследство със специалната серия Corvette Centennial Edition
    
     
       Идват революционни амортисьори +видео
      Идват революционни амортисьори +видео
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Audi Videos
    Audi Videos   
    

