-Ръст се отчита и в трите основни групи
Най-новите данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) сочат, че през първите три месеца на годината, в страната са били реализирани 4638 леки и лекотоварни коли, което е с над 17% повече в сравнение със същия период на миналата година. При мотоциклетите се отчита увеличение от 47.6% до 62 единици, а при автобусите и камионите подобрението е с над 56% до 250 превозни средства.
Леки и лекотоварни автомобили
Най-продаваната марка в България за първото тримесечие е Volkswagen, с обща реализация от 567 автомобила, равняващи се на 12.23% пазарен дял. На второ и трето място застават Toyota (427 продажби, 9.21% пазарен дял) и Ford (414 продажби, 8.93% пазарен дял).
В Топ 10 на най-продаваните марки леки и лекотоварни автомобили влизат още:
Марка- Продажби – Пазарен дял
Peugeot- 369, 7.96%
Dacia- 354, 7.63%
Skoda- 302, 6.51%
Opel- 274, 5.91%
Citroen- 252, 5.43%
Chevrolet- 245, 5.28%
Renault- 242, 5.22%
Мотоциклети
Едноличен лидер по продажби на мотоциклети в България продължава да бъде марката Peugeot с обща реализация през първите три месеца на годината от 42 единици.
Автобуси и Камиони
С доминираща марка могат да се похвалят и големите пътнически и товарни превозвачи. Той се нарича Mercedes, дилърите на който през първата четвърт на годината са реализирали 111 коли.
Лимитирана серия за Donkervoort D8 GT
Новата тунинг мания
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
