Shell откри 100-я си търговски комплекс в България, който е поредна стъпка от стратегията за разширяване на дейността на компанията в страната. С разширяването на присъствието си в България Shell ще улесни достъпа на повече клиенти до висококачествените горива и доброто обслужване, които предлагат обектите на компанията. В момента веригата от търговски комплекси Shell в България обслужва над 66 000 водачи на превозни средства всеки ден.
Новооткритият обект на Shell е част от програмата за дилърско управление тип франчайз, развиваща се успешно през последните две години. Комплексът се намира на разклона за с. Бояново по пътя Ямбол – Елхово към новата митница Лесово на границата с Турция. Той е построен на площ от 12 декара и разполага с място за престой на тежкотоварни автомобили. Очаква се Shell Бояново да поеме голяма част от пътния поток, който минава през страната за и от Румъния, Русия и Турция. Като част от веригата бензиностанции на Shell България новият търговски комплекс ще предлага пълната гама усъвършенствани горива Shell V-Power, създадени за по-добра работа, както на бензиновите, така и на дизеловите двигатели - Shell V-Power, Shell V-Power Racing и Shell V-Power Diesel. Shell Бояново ще се включи и в програмата за лоялни клиенти на компанията Shell SMART и ще обслужва euroShell клиентите.
Партньорството с Shell ни предоставя възможност за растеж в условията на силна конкуренция на българския пазар на горива на дребно. За нас е предимство, че можем да предлагаме на клиентите си достъп до качествени и високотехнологични горива с марката Shell. Доброто местоположение на комплекса също е важен фактор за успешно развитие. Очаквам, че Shell Бояново ще поеме около 70-80% от потока на тежкотоварни автомобили за и от Турция през митница Лесово, както и голяма част от потока за и от Румъния и Русия, заяви Атанас Атанасов, управител на Shell Бояново.
Shell Бояново е 18-ят обект, който Shell България открива по програмата за дилърско управление. При нея бензиностанциите функционират под търговската марка Shell, дилърите използват опита и ноу-хауто на компанията, като в същото време запазват собствеността и оперативното управление на обектите.
Партньорството с Shell гарантира на клиентите на дилърските ни обекти високото качество на горивата и обслужването, което предлагаме навсякъде в нашата мрежа. Това е сериозно конкурентно предимство и за търговците, за което говори фактът, че дилърското управление придобива все повече популярност в България. За все повече дилъри търговската марка Shell се превръща в символ за успешно развитие на техните обекти. Досегашният опит на Shell показва, че още през първите три месеца след включването им в програмата за дилърско управление търговските комплекси бележат поне 60% ръст на продажбите спрямо същия период на предходната година., заяви Теодора Колева, търговски директор на Shell България.
Рено Нисан България отворена за всички идеи
SHELL ВДЪХНОВЯВА ВОДЕЩИ МЛАДИ ИНЖЕНЕРИ
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
