Една не съвсем обяснима мода завоюва все повече територия в автомобилния свят. Хващаш сериен фамилен автомобил, "накичваш" отвън с пластмасови кори за да му придадеш "оф-роуд" вид и го пускаш в шоу-румовете. Щом го правят производителите, явно сред широката публика има интерес - хем си с оф-роуд фасон, хем не се ръсиш толкова като за истински всъдеход.
 
 При Renault Scenic Conquest, обаче нещата стоят по малко по-интересен начин. Освен отвън колата е претърпяла и доста промени вътре в салона. Той е решен основно в черно, но са му добавени много интересни акценти, като оранжевите предпазни колани. В същия цвят са шевовете на черните седалки, волана и чехълът на лоста на предавките. Не особенно скъпо за правене, но придаващо допълнителен шик, енергичност и игривост на автомобила, нещо което явно не достига на автомобилите от 
 основния сериен поток на производството. 
 
 Енергичният и ярък вид е бил приоритет и при външното преобразяване на автомобила. Палитрата на външни цветове на колата е от цели 10 ярки позиции позиции, които отлично контрастират с "оф-роуд" пакета и алуминиевите апликации отвън. Много балансирано впечатление за автомобила оставят новите широки черни пластмасови брони с матови алуминиеви "легени", защищаващи дъното на автомобила. Същото може да се 
 каже за страните на автомобила и калниците, които не са подминати от допълнителната защита. Картината венчаят алуминиевите релси на покрива, към които могат да се прикрепят здраво доста неща.
 
 Целта на това "подмладяване" на колата е да се привлекат и по-млади и с по-енергични натури клиенти. Именно за тях е създаден този по-весел и енергичен характер на автомобила с модните му разцветки, алуминиеви джанти и снабдяването му 
 само с класическа механична шестстепенна предавателна кутия.
 Идеята на хората на Renault е и доста прозрачна - колата трябва да работи вместо три други, защото такива са и финансовите възможности на младата клиентела - иска всичко, а може да си позволи само едно. Така насреща си имаме миниван с доста обемист салон, висок комфорт, многобройни възможности за вътрешно конфигуриране и пет добри индивидуални седалки. В същото време имате маневреност на градски хечбек, заради 
 габаритите, както и моден изглед на кросовър с голям багажник дори и на покрива.
 
 За да не останат оф-роуд корите само камуфлаж, Scenic Conquest е получил усилено окачване и по-висок пътен просвет от 18,9 см. Дори и при пълно натоварване колата просяда със само 2,5 см. Причината да не се добави към цялата картина и задвижване 
 4х4 е близката премиера на всъдехода Renault Koleos. 
 
 Conquest има всичките средства за безопасност, както и нормалния Scenic, който получи пет звезди за безопасност при краш-тестовете на EuroNCAP. Не бива да се пропускат и другите полезни качества на колата в тази посока - датчик за дъжд, 
 автоматични светлини, паркинг-асистент. 
 
 Renault Scenic Conquest се предлага у нас с избор между два двигателя - двулитров бензинов с мощност 135 к.с. и 1,9-литров common rail дизел с мощност 130 к.с. Поради близките си 
 мощностни характеристики, и двата варианта предлагат и близки динамични характеристики - ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 10,3 и 9,6 сек в полза на дизела, заради по-добрия въртящ момент - 300 срещу 191 Нм, максимална скорост от 195 срещу 192 км/ч в полза на бензина. Естествено, доста точки напред има дизелът при горивната икономичност - средният му разход е 6 л на 100 км път срещу 8 за бензиновия му събрат.
 
       Toyota атакува Европа с малък SUV
      Toyota атакува Европа с малък SUV
    
     
       Lincoln показа новия луксозен седан MKS
      Lincoln показа новия луксозен седан MKS
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

