Prius V има увеличено с почти 80 мм междуосие, 150 мм повече дължина, 75 мм в плюс височина и 25 мм повече широчина в сравнение със стандартния Prius. "Доста от нашите клиенти ни казаха, че харесват доста неща в Prius, но им е нужно повече пространство в колата. Затова ние осигурихме в Prius V 58% повече от него в сравнение със стандартния вариант" - съобщават от Toyota. 
 
 По времето, когато името Prius стана синоним на думата хибрид, доста от заинтересуваните купувачи се отказваха, защото колата не предлагаше достатъчно място за багаж. Идващият Prius V е доста обемист и предлага вътрешен обем по-голям от този на масовите кросовъри и компактни SUV-та.
 
 
 
 Колата е малко по-тежка и малко по-слаба в аеродинамично отношение, което й струва намаление на икономичността с 16% в сравнение със стандартния Prius. Предимствата са в доста повечето товарно пространство и въздух в автомобила, при запазване динамичните качества на базовия автомобил.
 
 Prius V идва стандартно с 16-цолови джанти, круз-контрол, седем въздушни възглавници, халогенни светлини, "умни" чистачки, автоматичен климатик, защита от крадци с "умен" ключ, пълен електропакет на стъклата, огледалата и заключването, аудио система AM/FM/CD с Bluetooth, USB и iPod свръзване.
 
 Задният ред седалки може да се регулира по място в рамките на 15 сантиметра, а гърбът им се накланя до 45 градуса. Панорамният покрив е екстра и е направен от специален поликарбонат, който печели 40% намаление на масата в сравнение със същия стъклен покрив и възпрепятства повече слънчевото нагряване на вътрешността от стъклото. 
 
 Моделът е първият на Toyota предлагаш като опция телематичната система EnTune, свързваща колата с Bing, Pandora, OpenTable и подаваща данни за времето, трафика и спорта. Prius V също така генерира нисък бръмчащ тон при каране на ниска скорост в градски условия, зa да предупреди пешеходците че е наблизо. 
 
 Вариантите на колата за Япония и Европа ще предлагат и трети ред седалки, като от Toyota очакват Prius V да добави от 15 дo 20% нарастване в продажбите на Prius. Заради земетресението японския и евровариант ще закъснеят, но японците полагат всички усилия за навременното лансиране на колата в Щатите, където целта им е да постигнат продажби от 60 000 Prius V годишно.
 
       Новото бижу на Lancia (Видео)
      Новото бижу на Lancia (Видео)
    
     
       Джей Лено лансира часовниците Bianci Pro Racing...
      Джей Лено лансира часовниците Bianci Pro Racing...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Toyota Videos
    Toyota Videos   
    

