Mitsubishi Motors разработва следващото поколение на двигателя с MIVEC и подобрената система Auto Stop&G. Комбинацията ще бъде приложена в японските модели RVR, Galant Fortis и Galant Fortis Sportback. 1,8-литровият олекотен бензинов мотор 4J10 е с постоянно електронно регулируемо отваряне и затваряне на клапаните. 
Компанията си е поставила за цел до 2015 г. да намали с 25% вредните емисии на въглероден диоксид по пътищата в сравнение със стойностите, измерени в глобален мащаб през 2005 г. Въведена е дори програма под наслов Mitsubishi Motors Group Environmental Vision 2020, която има намерения да свали нивото с 50% до 2020 г. 
Mitsubishi приложи за първи път системата MIVEC в двигателите си от 1992 г. насам. Оттогава японският производител неведнъж я прилага в редица свои мотори. Работата й се изразява в продължително регулиране на отварянето, продължителността и периода на всмукателните клапани, комбинирано с подобрена стабилност на изгарянето и намаляване на триенето на буталата. Обновената й версия в силовия агрегат 4J10 прави същото, но непрекъснато, а не само, когато се наложи. 139 к.с. при 6000 об/мин и макс. въртящ момент от 172 Нм при 4200 об/мин са останалите характеристики на мотора. 
Новата версия фирмената стоп-старт система е разработена именно, за да е съвместима с двигатели с постоянно променлива трансмисия.
 
       Второто поколение на B-Class налага лукса в компактния клас
      Второто поколение на B-Class налага лукса в компактния клас
    
     
       Ford празнува 110 години автомобилен спорт
      Ford празнува 110 години автомобилен спорт
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Mitsubishi Videos
    Mitsubishi Videos   
    

