Най-компактният 4-местен спортен автомобил в света с максимално ниско разположен център на тежестта и оптимален баланс между мощност и тегло се казва Toyota GT86. Инженерите на Toyota са разработили единствения автомобил, комбиниращ хоризонтален, предно разположен двигател тип „боксер" със задно предаване.
Задвижването комбинира 2-литров четирицилиндров бензинов двигател тип „боксер" на Subaru и системата D-4S за директно впръскване на гориво. Агрегатът генерира 200 к.с. и 205 Нм въртящ момент, които осигуряват безпроблемно ускорение до максималните 230 км/ч при среден разход от 7,1 л/100 км и 164 г/км CO2 емисии.
Дизайнът на автомобила напомня за богатото наследство на Toyota в спортните автомобили. Неофункционалният дизайн се комбинира с изключителна аеродинамика и стил.
Устременият и аеродинамичен стайлинг на новия GT86 е вдъхновен от ексклузивното 86 лого, част от дизайнерската линия на автомобила. Визуално изобразяващ четири задвижващи колела, логото също така символизира 86 милиметровия диаметър на буталото и неговия ход в боксерния двигател. То е разположено между логото с двете хоризонтално противоположни бутала на предните странични панели, на волана и върху вратата на багажника. Не е изненадващ и фактът, че диаметърът на двата ауспухови накрайника е точно 86 милиметра.
Специалното "Т" на Toyota може да се намери навсякъде в автомобила: в предната решетка, в структурата на таблото с карбонов ефект, скоростомера и оборотомера, стелките и дори салона Alcantara.
Със 17-цолови алуминиеви колела, заден спойлер и два хромирани ауспухови накрайника, най-компактното спортно купе в света съчетава изящна форма с оптимална функционалност.
Задвижването е разположено възможно най-ниско, а двигателят е максимално изместен назад, което понижава центъра на тежестта и допринася за перфектното разпределение на тежестта между предната и задната ос. Комбинацията от тези два елемента гарантира страхотно управление.
Напълно ориентиран към водача, купето предлага лесната за използване мултимедийна система Toyota Touch с 6.1" сензорен екран, круиз контрол и двузонови автоматичен климатик. GT86 е оборудван с най-малкия сериен волан, слаган някога в Toyota. Той осигурява максимален захват и подобрен контрол.
Спортните седалки предлагат максимална странична упора, която придържа тялото на място в завои. За още по-динамично шофиране GT86 разполага и със странични подложки за коленете.
Новият GT86 е дом на последните технологии за активна и пасивна безопасност, които ще осигурят на пътниците допълнително спокойствие: 9 SRS въздушни възглавници, система на седалките за намаляване на травмите при камшичен удар (WIL), система за контрол на сцеплението (TRC) и система против блокиране на колелата при спиране (ABS) с електронно разпределение на спирачното усилие (EBD). В допълнение GT86 разполага и със система за управление на динамичната устойчивост на автомобила (VSC) с нормален и със спортен режим. Автоматичната скоростна кутия предлага и режим Snow, който увеличава чувствителността при смяна на предавките и осигурява по-контролирано ускорение при хлъзгава настилка.
 
       Американците ще плащат 84 895 долара за BMW Act...
      Американците ще плащат 84 895 долара за BMW Act...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Subaru Videos
    Subaru Videos   
    

