BMW ще продава по различен начин моделите от подмарката i след стартирането през 2013 г. Компанията ще предложи по-гъвкави и мобилни продажби, за да се справи с нуждите на клиентите си чрез използването на интернет.
BMW ще стартира продажбата на компактния i3 през 2013 г., а година по-късно ще го последва хибридът i8.
Очакванията са в бъдеще хората да използват електрически автомобили през делничните дни, с които да ходят до работа, а за уикендите, когато излизат извън града, например дизелова Серия 5. Също така компанията предвижда хората да плащат месечни абонаменти, които покриват пътен данък и застраховка на всичките им модели, след което да се възползват от превозните си средства.
Mercedes затваря Maybach.
Renault Kangoo Van Z.E. стана международен ван ...
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
