Осем причини да изберете Peugeot 308

Общи 03 септември 2007 | Auto-Press.net A- A+ 565 посещения | без коментари

Видео на Peugeot 308 можете да видите тук:AutoPress.tv

Нямаме идея колко и какви усилия е коствало на София Франс Ауто да осъществяват медийното представяне на Peugeot 308 за България две седмици преди официалната му публична премиера на салона във Франкфурт. Важното е крайният резултат и удовлетвореността от добре свършената работа.

Официалната публична премиера на наследника на превърналия се в хитов модел 307- 308, ще се състои в България по време на пловдивския панаир.

За покупката на Peugeot 308 могат да бъдат посочени десетки причини, но ние ще се спрем на осем от тях.

Дизайн
Новата 308- ца, която е първият сериен модел на Peugeot, чието наименование завършва с 8, притежава визия, която представлява еволюция на тази на 307. Формите са значително по- обемни и преливащи се и сравнени директно, дизайнът на "8- цата изглежда като реално и изключително актуално развитие на базовия дизайн. Като се има предвид успехът, който пожъна 307- над 3 000 000 продадени екземпляра, едва ли някой ще остане разочарован от това, което вижда при 308.

Може би най- сериозно впечатление при Peugeot 308 прави неговата огромна "уста. Издигнатата предна част на капака оформя буква V, която продължава към колоните и е част от динамиката на външния стил. Добре моделираните странични част и скосените стъкла завършват обтекаемостта на каросерията. Елементите на задната част изразяват стабилността на автомобила: голяма броня, която при високото ниво подсказва наличие на дифузор, дъгообразни светлини, вградени в широките хълбоци", и голямо панорамно стъкло.

Уют
В момента, в който влезете в Peugeot 308 ви обхваща необяснимо, поне на първо "четене, чувство за уют. След като прекарате няколко минути в интериора, всичко се изяснява. Причината за по- комфортното излъчване на вътрешността е по- високото качество на използваните материали и по- голямото внимание към отделните детайли и самата сглобка. Още едно доказателство, че комфортът на пътниците е изключително важен за 308, е наличието на вграден ароматизатор. Клиентът може да избере не само аромат, но и силата му. Предлагат се 6 аромата: Spring flower , Exotic vanilla, Cocoon lodge, Wood sensation, Sweet air и Pure sensation (неутрализиращ миризмата на цигари). Всички те са безопасни за здравето на пътниците и за околната среда. Пълнителят се затваря с капак и е вграден в централния аератор.

Поведение

Peugeot 308 предлага изключително стабилна стъпка дори при по- динамично управление. Колата следва пътя почти без никакво странично накланяне, което освен до по- голяма сигурност, води и до повишаване на комфорта по време на движение.

Двигатели
Още с лансирането си 308 ще предложи избор от 10 комбинации, за да отговори максимално на разнообразните нужди на клиентите на сегмента.
Бензиновата гама на 308 включва най-новите разработки на PSA и BMW: 1.4 л и 1.6 л VТi (95 и 120 к.с), както и 1.6 л ТНР 110 kW (150 к.с.). Трите двигателя разполагат с изключително новаторско технологично съдържание, дори неизползвано досега при тези обеми.
Гамата HDi включва новите 1.6 л 66 kW (90 к.с.) и 80 kW (110 к.с.) и 2.0 л HDi 100 kW (136 к.с.), признати както заради високите си показатели, така и заради сравнително ниската им експлоатационна стойност. Филтърът за твърди частици с добавка оборудва серийно двата двигателя с мощност 80 и 100 kW.

Безопасност
Безупречното поведение на пътя е основен елемент от активната безопасност на 308. Освен това той предлага системата за предупреждение при пресичане на осевата линия и двойни ксенонови фарове с функция самонасочване. По отношение на пасивната безопасност, структурата (наличие на 3 участъка за поглъщане на енергията на удара) и каросерията са разработени така, че да се подобри устойчивостта и да се постигне програмируема деформация с цел максимално поемане на енергията на удара.

308 може да предложи до 9 въздушни възглавници, 2 от които задни странични и една под кормилната колона. За някои страни се предлага и услугата Peugeot Urgence", свързана със системата RT4, при която автомобилът се локализира и се осигурява адекватна помощ.

Екологичност
Намаляването на вредните емисии е грижа на всеки етап от създаването на 308. Освен възможностите за рециклиране, аеродинамиката, модерните бензинови и дизелови двигатели, филтърът за твърди частици при двигателите HDi, ходовата част (гуми Michelin Energy Saver и електро-хидроусилвател на волана), намаляването на теглото (използване на композитни материали, алуминий и високоустойчиви ламарини), ... всеки елемент допринася за намаляване на разходите на гориво и на емисиите на СО2. Двигателят 1.6л HDi 66 kW (90 к.с.) ограничава вредните си емисии до 120 г в смесен цикъл.

Функционалност и модулност
Правоъгълната форма и местата на вещи в багажника го правят много удобен за използване. Обемът му е 430 литра под кората или 442 л над облегалките. Отвор позволява транспортирането на дълги предмети, като купето се явява продължение на товарното отделение, а делимите задни седалки в съотношение 40/60 (долна част и облегалки) увеличават обема на багажника до 1 398 л.

Регулируеми колани и мрежа (според версията) допълват практичните решения. Мрежата може да се монтира в няколко положения чрез 12 точки за закрепване, за 4 от които могат да се закачат чанти с покупки.

Многобройните отделения за вещи доказват, че на удобството на пътниците е отделено изключително внимание. Общият им обем е 42 л. Според версията, се предлагат още чекмеждета под предните седалки;
заден централен подлакътник с капак към товарния отсек (за ски), две поставки за чаши и две места за писалки. Той се намира на нивото на подлакътниците на вратите и предлага повече комфорт за пътниците.

Комфорт
Ергономичните и стилни панели на вратите предлагат много удобна опора за ръцете. Предните седалки са компактни, с много модерен дизайн и опората на тялото е отлична. Специфичната им арматура запазва достатъчно място за краката на пътниците отзад. Те от своя страна разполагат и с много добра видимост напред, благодарение на амфитеатралното положение на задните седалки.

 
Ключови думи:   amp, autopress, nid, ntid, peugeot, peugeot 308, pid, target, tv index
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте