Една от най- добрите в авто- бизнеса поема маркетинга на Chrysler

Общи 16 август 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1341 посещения | без коментари

Дебора Майер (44) е поредното ново лице в структурата на новосформираната Chrysler LLC. Още през първата си работна седмица, новият шеф на американския гигант Робърт Нардели назначи Майер за вицепрезидент и изпълнителен директрон на маркетинга на групата.

Дебора Майер ще отговаря за глобалните маркетинг и рекламни инициативи на марките Chrysler, Dodge и Jeep. През нея ще минават и всички продажбени акции и фирмени събития. Назначението й влиза в сила от 28 август.

"Дебора Майер има изключително успешна история в автомобилната индустрия, както в Северна Америка, така и в глобален мащаб, заявява Стивън Лендри, изпълнителен вицепрезидент на продажбеното подразделение за Северна Америка, глобалния маркетинг, обслужването и резервни части. Именно пред него ще отговаря и самата Майер. "Дебора е отлично допълнение за ръководния ни екип, заяви Нардели.

През последните 6 години, Дебора Майер работи в Toyota Motor Sales и в частност изпълнява длъжността маркетинг вицепрезидент на луксозното подразделение Lexus. Преди това тя заема различни постове във Ford Motor Co. През 2005 година, Майер "влиза в класацията Топ 100 на Automotive News за Най- важните жени в автомобилната индустрия на Северна Америка.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте