Mitsubishi ASX вече и с автоматик

Общи 25 юни 2013 | Speed-Press.com A- A+ 3435 посещения | без коментари

С продадени над 340 000 автомобила в цял свят след появата на този модел през 2010 година, вкл. почти 170 000 автомобила, продадени само в Европа (вкл. Русия), ASX се оказа глобален успех за Mitsubishi Motors Corporation (MMC). Европейската кариера на модела започна от миналата есен след дебюта му на салона в Париж. На пазара в Стария свят очакваме и появата на версия с автоматична трансмисия. Производството й ще започне през май, за да се появи на пазара в България в края на юли 2013 г.
Конструкторите от MMC адаптираха отличната комбинация, разработена преди това за New Generation Outlander - чист дизелов двигател 4N14. Това е вариантът с по-голям работен обем (2,2 л) от фамилията 4N1, съвместна разработка на Mitsubishi Motors Corporation и Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. 4N1 е фамилия от дизелови DOHC двигатели (с два горно разположени разпределителни вала), изработени изцяло от алуминий, с 16 клапана, 4 цилиндъра и система „комън рейл“ за директно впръскване на горивото, които са екологични, отговарят на изискванията на Euro 5 и се отличават с една от най-ниските степени на компресия в автомобилната индустрия (14.9:1). Макс. мощност е 150 к.с., макс. въртящ момент – 360 Нм, а средният разход от 5,8 л/100 км е съчетан с ниво на СО2 от 153 г/км.
Тази 2,2-литрова версия ще се предлага само с автоматична скоростна кутия и 4WD система. Това оборудване не може да се комбинира със системата AS&G (за автоматично спиране и потегляне на автомобила).
INVECS-II е 6-степенна автоматична скоростна кутия (Intelligent & Innovative Vehicle Electronic Control System, патентована система на MMC). Тя е с функция “блокиране на приплъзването, работи с режими D и Sport.
С минимум промени и малко повишаване на теглото (само 10 кг над най-тежкия вариант 1.8 DiD), обещаващата версия 2.2 DiD 6 в комбинация с автоматична трансмисия ще е доста динамична, като повишеният работен обем ще генерира допълнителен въртящ момент, но същевременно двигателят ще работи по характерния за ASX екологичен начин.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте