IPAS (Instant Power Assist System) - технология, дошла директно от Формула 1, и DRS (Drag Reduction System), 916 к.с. (903 bhp) мощност, 900 Нм и вредни емисии от 200 г/км ще са данните на серийния McLaren P1. Ревизираният 3,8-литров битурбо бензинов V8 двигател е съчетан с лек електромотор, който осигурява въртящия момент незабавно. Електрическият режим на суперколата позволява скромните 10 км с нулеви вредни емисии. 
Двигателят с вътрешно горене е средно разположен. Този силов агрегат е нова версия на познатия ни M838T и е преработен така, че да издържа на много по-сериозни натоварвания. Бензиновият двигател генерира мощност от 737 к.с. (727 bhp) при 7500 об/мин и въртящ момент от 720 Нм при 4000 об/мин. Електромоторът е разработен от McLaren Electronics и разполага с макс. мощност от 179 к.с. (176 bhp) и е специално направен за McLaren P1™. Неговият макс. въртящ момент е 260 Нм, като той значително подобрява реакцията на газта. Комбинацията от данните на двата агрегата дава пиковите 900 Нм при 4000 об/мин. 
Електромоторът е монтиран директно към двигателя с вътрешно горене, и цялото задвижване е канализирано към задните колела през 7-степенната трансмисия с два съединителя. По един безподобен начин двата мотора работят заедно, осигурявайки повече от очакваните мощ и въртящ момент. 
McLaren P1™ разполага с няколко работни режима, в които участват и двата двигателя, и един само с електрически мотор. Акумулаторът за него тежи едва 96 кг и е монтиран върху карбоновото шаси. 
Повече информация за серийния модел очаквайте след старта на салона в Женева в началото на март. 
 
       Volvo готви фейслифт на почти всички модели
      Volvo готви фейслифт на почти всички модели
    
     
       Peugeot с нов компактен кросоувър
      Peugeot с нов компактен кросоувър
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Най-новите Видеa
    Най-новите Видеa   
    

