Volkswagen ще покаже прототип за кросоувър на започващото през уикенда изложение в Токио. В Cross Coupe са видими елементи от концепциите Tex и Go, нарисувани от Giugiaro и показани на салона в Женева по-рано тази година. Стилът им обаче е допълнен от така наречената „турнадо" линия на Валтер де Силва., ръководител на дизайнерския екип, създал проекта. Интериорът на новия прототип обаче се родее по-скоро с марката Audi. 
Дължината на автомобила е 4345 мм, иначе казано - той е по-къс от Tiguan, но по-дълъг от Golf. Широк е 1868 мм и е висок 1523 мм и отново го позиционира между двата бестселъра на „народната марка". Колеснсата му база от 2630 мм е по-голяма от тази и на двата цитирани модела. Прототипът е с много добър коефициент на въздушно съпротивление - 0,320.
Кросоувърът, който е нещо средно между компактен SUV и купе с четири врати е с четири задвижващи колела и е плъгин хибрид. Затова Cross Coupе разчита на цели три мотора, които работят заедно, за да постигнат среден разход от едва 2,7 л/100 км. Отпред под капака са монтирани фирмен бензинов двигател TSI с макс. мощност 110 кВт и макс. въртящ момент 210 Нм и 40-киловатов електромотор с макс. въртящ момент от 180 Нм. Двата заедно задвижват предните колела. Отзад е разположен друг електрически агрегат, разполагащ с мощност от 85 кВт и въртящ момент от 270 Нм. Пълната мощност на цялата система е 195 кВт. 
В електрически режим съответните мотори са захранвани от 8-модулна литиево йонна батерия. Автомобилът е способен да измине до 45 км изцяло на електричество, а в хибриден режим автономността му е 815 км. 
Ускоряването от 0 до 100 км/ч e съответно за 7 сек, а макс. скорост - 201 км/ч.
 
       Хирбидно комби от Subaru
      Хирбидно комби от Subaru
    
     
       BMW ActiveHybrid е 16% по-икономичен от 535i
      BMW ActiveHybrid е 16% по-икономичен от 535i
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   
    

