BMW е най-силната автомобилна марка в България. Това показват резултатите от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар, което се провежда за трети пореден път у нас по инициатива на глобалната организация Superbrands. В общата класация за България BMW заема шеста позиция, а лидер е Google.
Определянето на марката като Superbrand демонстрира потребителското възприятие за лидер по качество, надеждност и различие в съответния бранш. С избора на BMW за Superbrands в автомобилния бранш потребителите определят бранда и предлаганите му продукти и услуги като най-добрите. Той се ползва с тяхното доверие и поддържа висок стандарт по отношение на качество и обслужване. Superbrands отличава и ярката индивидуалност и ценности, които придават на марката уникалност на пазарa.
Общо 2500 мъже и жени, ползващи интернет, са участвали в гласуването на потребителите в българското издание на глобалната програма Superbrands за 2012– 2013 г. Най-голям дял сред участниците имат 26–35-годишните (41%), следвани от респондентите на възраст 36–45 г. (24%) и 18–25 г. (20%).
В България BMW се представлява от BMW Фертрийбс ГмбХ – клон България и
дилърите Камор Ауто, София; М Кар, Пловдив, Варна Карс, Варна; Бова Кар,
Бургас и ВиА Интеркар, Плевен.
 
       Subaru ще покаже XV Crosstrek в Ню Йорк
      Subaru ще покаже XV Crosstrek в Ню Йорк
    
     
       CNN засне специален репортаж за автомобилния за...
      CNN засне специален репортаж за автомобилния за...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

