Хората на Синия овал усилено подготвят нова генерация на топ-модела си, която ще осигури и ново ниво на стил, лукс и ефективност за собственика си. Концептуален вариант на новото поколение на Mondeo ще видим догодина, след лансирането на новия Focus през януари. Серийният вариант на големия Ford ще влезе в шоу-румовете на дилърите след три години, а дотогава ще се радваме на лифтирания вариант на сегашната кола.
 
 Подобно на последната Fiesta и най-новия Focus, Mondeo също ще бъде световен автомобил, който с много малки промени ще се продава на всички пазари на марката в света. Той ще се прави и в различни държави, докато разработката на дизайна и инженерната част се извършва директно в и под контрола на главната квартира на Синия овал в Щатите. 
 
 Новото поколение на Mondeo ще има впечатляваща предница, доста по-широка и ниска радиаторна решетка, издължени назад блок-светлини. В задната част ще доминират широките хромирани изходи на ауспусите, интегрирани в броните, а вграденият пък в задния капак спойлер и издутите калници ще довършват спортния изглед на автомобила.
 
 Вътрешността на автомобила ще е най-луксозната, изобщо някога предлагана от Ford, с което марката иска много сериозно да се противопостави на лидерите в горния среден сектор на автопазара - Audi, BMW и Mercedes. Фирмената система SYNC ще позволи на водача да контролира виртуално всяка портативна медийна система или устройство чрез бутони на волана или чрез гласови команди. 
 
 Сред най-новите системи, предлагани от новото Mondeo, ще видим система за предупреждение за напускане на лентата на движение, предупреждение за мъртвата зона и камера за заден ход. "Умна" система ще следи състоянието на водача и ще подава сигнал, ако "усети" че нещата отиват към заспиване. 
 
 Колата се развива върху модифицираната сегашна платформа с предно задвижване, като ще бъде използвана и векторна система за управление на въртящия момент от Focus. Електрическото усилване на волана и динамичен контрол на завиването са сред нещата, които навярно ще са стандарт за колата. 
 
 Задвижването ще се осигурява от най-новите разработки на Ford - 1.6 и 2.0 литра бензинови турбомотори ЕcoBoost. Във фейс-лифт варианта 2011-а година последният развива мощност 200 к.с., а първият, който ще видим в новия C-MAX - 150 и 180 к.с. На разположение ще е и гама от 2.0-литрови, дизелови TDCi варианти с мощности 112, 137 или 163 к.с.
 
 Няколко системи ще се грижат при всички варианти за подобряване на горивната икономичност и ще намаляват емисиите на вредности. Това се системите да рекуперативно спиране, stop/start, както и активна система на радиаторната решетка, управляваща въздушния поток с цел намаляване на съпротивленията по пътя му през радиатора и моторния отсек.
 
       „Теренът” на Hyundai от Мондиал 2010 е продаден
      „Теренът” на Hyundai от Мондиал 2010 е продаден
    
     
       Jaguar вади брониран XJ за Москва
      Jaguar вади брониран XJ за Москва
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Ford Videos
    Ford Videos   
    

