Водещият производител на гуми и технологии за автомобилната индустрия Continental представи два нови продукта, допълващи третото поколение от семейството гуми на компанията за камиони и ремаркета Conti EcoPlus. Линията оптимизира съпротивлението при търкаляне за постигане на значително намаляване на разхода на гориво. С намаляване на съпротивлението при търкаляне с до 26% в сравнение с предишното поколение гуми  амбициозните цели за подобрение на ефикасността при разход на гориво са постигнати благодарение на нововъведените полимерни каучукови съставки за протектора и страницата на гумата, двуслойната конструкция на протектора и специалния дизайн на профила.
Със своя иновативен дизайн на протектора новата гума за моста за правление Conti EcoPlus HS3 доказва, че е възможно едновременното подобрение на съпротивлението при търкаляне и сцеплението при мокри настилки, които в същността си са две противоположни цели на развитие. Затворените рамена дават необходимата стабилност за потискане на изразходващото гориво огъване, като в същото време гъсто преплитащите се микроламели с нова силициева съставка между по-тънките канали по дължина на шарката осигуряват оптимално сцепление на мокро. И разбира се, инженерите на Continental запазват издръжливостта на гумите, с която е известно предишното поколение.
Структурният дизайн за повишена товароподемност на гумата за управляващ мост отговаря на по-високите норми, изисквани от новите Euro 6 двигателни технологии. Всички Conti EcoPlus гуми за преден мост имат първо от Continental въведения визуален индикатор за ранно засичане на разминаване с моста - Visual Alignment Indicator (VAI).Conti EcoPlus HS3 намира перфектния си партньор при двигателния мост в Conti EcoPlus HD3, специално развита за добро сцепление. Широкият дизайн на шарката се отличава от обичайно използвания затворен дизайн. Микроламели, които достигат до основата на протектора, се преплитат перфектно с настилката на пътя и прехвърлят както по-голяматамощност на модерните камиони, така и повишената спирачна сила към пътя без загуба на сцепление. Използваната нова каучукова смес при Conti EcoPlus HD3 допринася за значителното подобрение от до 16% на съпротивлението при търкаляне на магистрален път и е важен фактор за намаляването на разхода на гориво. Друга забележителна характеристика на новата Conti EcoPlus HD3 са изравнени отстрани ребра на рамото. Специалните скосени ръбове намаляват разхода на гориво, като в същото време укрепват конструкцията на страницата. Conti EcoPlus HD3 е отбелязана със символа 3PMSF (планина със снежинка). Представена през януари, третият член на Conti EcoPlus е Cоnti EcoPlus HT3 за ремаркета и съчленени камиони. Силни, затворени рамена и оптимизирана каучукова смес носят значителни подобрения при съпротивлението при търкаляне и управление. Триъгълните ребра с форма на пирамида, интегрирани в основата на канала на протектора, дават стабилност и предпазват новата Conti EcoPlus HT3 от огъване по широчина. Оптимизираното сцепление в новата съставка на протектора перфектно прехвърля ъгловите сили на ремаркето и силата на спирачното усилие на пътната настилка. След успешното си използване при нови камиони на шосеен и магистрален път животът на Conti EcoPlus може да бъде удължен, тъй като всички гуми на Continental от 3-то поколение са изградени с подходящ за регенериранe и пренарязване каркас с усилени стоманeни бордове и патентованата AirKeep
 
       Honda NSX: новият хибриден спортист
      Honda NSX: новият хибриден спортист
    
     
       BMW X7 идва до 2018 г.
      BMW X7 идва до 2018 г.
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

