Видео на Peugeot 308 можете да видите тук:AutoPress.tv
Нямаме идея колко и какви усилия е коствало на София Франс Ауто да осъществяват медийното представяне на Peugeot 308 за България две седмици преди официалната му публична премиера на салона във Франкфурт. Важното е крайният резултат и удовлетвореността от добре свършената работа.
Официалната публична премиера на наследника на превърналия се в хитов модел 307- 308, ще се състои в България по време на пловдивския панаир.
За покупката на Peugeot 308 могат да бъдат посочени десетки причини, но ние ще се спрем на осем от тях.
Дизайн
Новата 308- ца, която е първият сериен модел на Peugeot, чието наименование завършва с 8, притежава визия, която представлява еволюция на тази на 307. Формите са значително по- обемни и преливащи се и сравнени директно, дизайнът на "8- цата изглежда като реално и изключително актуално развитие на базовия дизайн. Като се има предвид успехът, който пожъна 307- над 3 000 000 продадени екземпляра, едва ли някой ще остане разочарован от това, което вижда при 308.
Може би най- сериозно впечатление при Peugeot 308 прави неговата огромна "уста. Издигнатата предна част на капака оформя буква V, която продължава към колоните и е част от динамиката на външния стил. Добре моделираните странични част и скосените стъкла завършват обтекаемостта на каросерията. Елементите на задната част изразяват стабилността на автомобила: голяма броня, която при високото ниво подсказва наличие на дифузор, дъгообразни светлини, вградени в широките хълбоци", и голямо панорамно стъкло.
Уют
В момента, в който влезете в Peugeot 308 ви обхваща необяснимо, поне на първо "четене, чувство за уют. След като прекарате няколко минути в интериора, всичко се изяснява. Причината за по- комфортното излъчване на вътрешността е по- високото качество на използваните материали и по- голямото внимание към отделните детайли и самата сглобка. Още едно доказателство, че комфортът на пътниците е изключително важен за 308, е наличието на вграден ароматизатор. Клиентът може да избере не само аромат, но и силата му. Предлагат се 6 аромата: Spring flower , Exotic vanilla, Cocoon lodge, Wood sensation, Sweet air и Pure sensation (неутрализиращ миризмата на цигари). Всички те са безопасни за здравето на пътниците и за околната среда. Пълнителят се затваря с капак и е вграден в централния аератор.
Поведение
Peugeot 308 предлага изключително стабилна стъпка дори при по- динамично управление. Колата следва пътя почти без никакво странично накланяне, което освен до по- голяма сигурност, води и до повишаване на комфорта по време на движение.
Двигатели
Още с лансирането си 308 ще предложи избор от 10 комбинации, за да отговори максимално на разнообразните нужди на клиентите на сегмента.
Бензиновата гама на 308 включва най-новите разработки на PSA и BMW: 1.4 л и 1.6 л VТi (95 и 120 к.с), както и 1.6 л ТНР 110 kW (150 к.с.). Трите двигателя разполагат с изключително новаторско технологично съдържание, дори неизползвано досега при тези обеми.
Гамата HDi включва новите 1.6 л 66 kW (90 к.с.) и 80 kW (110 к.с.) и 2.0 л HDi 100 kW (136 к.с.), признати както заради високите си показатели, така и заради сравнително ниската им експлоатационна стойност. Филтърът за твърди частици с добавка оборудва серийно двата двигателя с мощност 80 и 100 kW.
Безопасност
Безупречното поведение на пътя е основен елемент от активната безопасност на 308. Освен това той предлага системата за предупреждение при пресичане на осевата линия и двойни ксенонови фарове с функция самонасочване. По отношение на пасивната безопасност, структурата (наличие на 3 участъка за поглъщане на енергията на удара) и каросерията са разработени така, че да се подобри устойчивостта и да се постигне програмируема деформация с цел максимално поемане на енергията на удара.
308 може да предложи до 9 въздушни възглавници, 2 от които задни странични и една под кормилната колона. За някои страни се предлага и услугата Peugeot Urgence", свързана със системата RT4, при която автомобилът се локализира и се осигурява адекватна помощ.
Екологичност
Намаляването на вредните емисии е грижа на всеки етап от създаването на 308. Освен възможностите за рециклиране, аеродинамиката, модерните бензинови и дизелови двигатели, филтърът за твърди частици при двигателите HDi, ходовата част (гуми Michelin Energy Saver и електро-хидроусилвател на волана), намаляването на теглото (използване на композитни материали, алуминий и високоустойчиви ламарини), ... всеки елемент допринася за намаляване на разходите на гориво и на емисиите на СО2. Двигателят 1.6л HDi 66 kW (90 к.с.) ограничава вредните си емисии до 120 г в смесен цикъл.
Функционалност и модулност
Правоъгълната форма и местата на вещи в багажника го правят много удобен за използване. Обемът му е 430 литра под кората или 442 л над облегалките. Отвор позволява транспортирането на дълги предмети, като купето се явява продължение на товарното отделение, а делимите задни седалки в съотношение 40/60 (долна част и облегалки) увеличават обема на багажника до 1 398 л.
Регулируеми колани и мрежа (според версията) допълват практичните решения. Мрежата може да се монтира в няколко положения чрез 12 точки за закрепване, за 4 от които могат да се закачат чанти с покупки.
Многобройните отделения за вещи доказват, че на удобството на пътниците е отделено изключително внимание. Общият им обем е 42 л. Според версията, се предлагат още чекмеждета под предните седалки;
заден централен подлакътник с капак към товарния отсек (за ски), две поставки за чаши и две места за писалки. Той се намира на нивото на подлакътниците на вратите и предлага повече комфорт за пътниците.
Комфорт
Ергономичните и стилни панели на вратите предлагат много удобна опора за ръцете. Предните седалки са компактни, с много модерен дизайн и опората на тялото е отлична. Специфичната им арматура запазва достатъчно място за краката на пътниците отзад. Те от своя страна разполагат и с много добра видимост напред, благодарение на амфитеатралното положение на задните седалки.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!