Кой участва в журито за „Златен волан на AUTO BILD”?

Общи 18 септември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 8705 посещения | без коментари

За 38-и път се състезават произведените през актуалната година автомобили за конкурса „Златен волан на AUTO BILD”. В шест категории автомобили тази година се борят 49 модела. На следващите страници ще ви представим кандидатите. Вие трябва да дадете гласа си още преди окончателното класиране. Изберете вашите фаворити във всяка категория. Можете да заложите най-много на 12, но само петте най-харесвани във всяка категория ще се появят на финалите в Италия. Там ще ги тестват около 50 експерти, които след оценяване ще определят победителя.
Но в 2 категории професионалистите нямат право да избират. При купе/кабриолет и ван вие имате думата и победителят ще бъде излъчен само на базата на читателския вот.Между другото, който гласува, подпомага не само своите фаворити, но с малко късмет може да спечели и атрактивни подаръци.Някои от 49-те кандидата за „Златен волан на AUTO BILD” ще видите през септември на автомобилното изложение IAA във Франкфурт под светлината на прожекторите. И все пак трябва по възможност 2 седмици по-късно да бъде подложен на първите тежки изпитания. В края на септември - началото на октомври за най-харесваните 5 автомобила в категориите малки/компактни, в средния клас, във високия клас и SUV в италианския град Балоко се подготвя най-важната автомобилна награда. На тестовото трасе на Fiat/Pirelli ще има около 50 души, които ще тестват кандидатираните автомобили, за да ги опознаят по-добре.
Има няколко новости при даването на точки. Критериите за оценяване са се променили и към журито е добавена нова група – дизайнерите, които оценяват формата и стила на автомобилите. В тази група ще участват не само автомобилни дизайнери като бившия главен „художник” на Renault – Патрик Льо Кеман, или професорът по дизайн на Alfa Romeo Паоло Туминели, но и интериорни архитекти като Моника Фьорстер от Стокхолм (проектирала преносима конферентна зала с формата на облак) или Кристоф Ингеновен от Дюселдорф (проектирал централа на google в Пало Алто, кулата на RWE и гарата Щутгарт 21).
Темата за свързаността с мобилни устройства също придоби по-голямо значение. Групата професионални редактори от BILD am SONNTAG и европейския AUTO BILD тестват и описват навигацията, мултимедията и способността на автомобила да се сдвоява с мобилни телефони. Нужни са ви примери? Телефон: Колко добре действа свързването с iPhone? Android? Windows Phone? Blackberry? По-стари телефони? Колко добро е качеството на разговора – също и при по-високи скорости? Могат ли да се изпращат гласови съобщения?Навигация: Има ли данни за задръстванията? Чрез TMC? TMC Pro? Чрез онлайн свързване? Могат ли навигационните данни да се импортират чрез Web/App?Мултимедия: Поддържа ли се аудио, предавано по Bluetooth? Ще може ли стерео-музиката да се „стриймва“, т.е. да бъде предавана от телефона към радиото? Колко добре работи управлението на външни аудиоизточници към колата? Има ли интернет в автомобила (мобилен Hotspot)? Колко е бърз? Разпознава ли CD-та и показват ли се заглавията и другите данни на парчетата?Днес вече не е достатъчно просто да направиш добър автомобил – за да бъде той истински успешен, трябва да разполага с иновативна мултимедийна система.
Всяка от петте различни групи в журито (технически специалисти, специализирани редактори, състезатели, дизайнери и известни личности, любители на автомобилите) трябва да оценява по 7 различни критерия (вижте по-горе). Трябва по всеки показател, например спирачки, волан или предлагано място, да се дадат точки между 1 (лошо) и 8 (отлично). Всеки от журито може да отпусне най-много 56 точки (8х7) на автомобил, като точките на петте групи в журито имат равен дял в общата оценка. Така групите на журито с повече членове не оказват по-голямо влияние върху резултатите.Критерии:Състезатели – двигател; кормилно управление; спирачки; окачване; механична трансмисия/автоматик; еластичност/ускорение; управляемост
Технически специалисти – поддръжка; впечатление от качеството; ремонтопригодност; екологичност; разход; обзор; сигурност
Дизайнери – поява; естетика; иновации; качество; всекидневна пригодност; икономия; непреходност/актуалност
Специализирани редактори – комфорт на пътуване; асистиращи системи за комфорт; асистиращи системи за сигурност; съотношение цена/качество; навигация; мултимедия; телефон;
Знаменитости – комфорт на седалките; предлагано място; шум в интериора; управление на кокпита; удоволствие от шофирането; гъвкавост на интериора/отделения за вещи; багажник/товарене; Текстове под снимка:Дизайнери – Визията е много важен фактор при покупуката на автомобил. Затова от журито първо дизайнерите дават точки: Паоло Туминели, Моника Фьорстер, Кристоф Ингеновен, Патрик Льо Кеман
Състезател – Състезателите са отговорни за динамичните критерии на „Златен волан на AUTO BILD”. Към „бързия екип“ принадлежат: (горе, от ляво надясно): Матиас Екщрьом, Бруно Шпенглер, Юта Клайншмидт, Ханс Йоахим-Щук, Мика Хакинен, Валтер Рьорл
Технически специалисти - техници от DEKRA, T

 
Ключови думи:   auto bild
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте