Реплика на болида на отбора ING Renault F1 пристигна в България благодарение на ING. Колата ще бъде изложена в София в периода 9-24 юни.
Стартовото представяне на болида пред публика бе направено в спортната атмосфера на картинг писта "Дунев Мотор Спорт. Емоциите от атрактивната кола се допълваха от оспорваното картинг състезание, в което участваха предварително поканени журналисти от ресор спорт и бизнес. Водещ на събитието бе известният телевизонен коментатор на Формула 1 - Момчил Манчев, който разясни на всички гости спецификите на болида и професионалните методи за управление на карт. Организаторите от компания ING предоставиха на най-бързия пилот сред българските журналисти, Димитър Петков от сп. HiComm, специалната награда - билет за Формула 1 в Унгария. На второ и трето място се класираха съответно Красимир Цолов от сп. ClubF1 и Спас Генев от издатество "Тема Нюз.
От 9 до 13 юни, ING ще представи болида в Mall of Sofia (на бул. Стамболийски). Присъстващите ще могат да го видят и да научат интересни детайли.
От 16 до 24 юни, колата ще бъде част от щанда на Рено Нисан България на Международния автомобилен салон, София. ING ще даде възможност на всеки посетител на изложението да участва в лотария и да спечели билет за състезание от Формула 1.
R27, болидът на ING Renault F1 за Шампионата на 2007 г., е стъпка напред във философията, която доведе до шампионските титли през 2005 и 2006 г. Колата, според техническия директор на ING Renault F1 Team Боб Бел, е «агресивна еволюция» на своя предшественик.
Болидът на ING Renault F1 Team в цифри и детайли
* Преднa част – 1,450 мм.
* Задна част – 1,400 мм.
* Междуосие (база) – 3,100 мм.
* Дължина – 4,800 мм.
* Височина – 950 мм.
* Ширина – 1,800 мм.
* Тегло (с пилот, камера и баласт) – 605 кг.
* Двигател RS27 V8.
* За първи път отборът използва скоростна кутия със 7 скорости и специална система за смяна на предавките, която намалява времето за смяната им практически до нула.
* Това е първата кола на отбора, която използва гумите Бриджстоун. Болидът е проектиран така, че да бъде по-гъвкав за настройване, като позволява да се вземе максимума от новите гуми.
* Използват се карбонови спирачни дискове, които помагат за безпроблемно спиране при високи температури. Температурата може да достигне 1000 градуса при рязко спиране.
* Шасито е изработено от специални карбонови фибри и алуминий, с цел максимална мощност и твърдост при минимална тежест.
* За ING
ING е основен спонсор на ING Renault F1 Team за сезони 2007-2009 г.
Чрез глобалната кампания за Формула 1 ING цели да утвърди силната си глобална марка на една от водещите финансови институции в областта на банковото дело, пенсионното осигуряване, животозастраховането и управлението на активи.
С над 850 милиона зрители в световен мащаб, Формула 1 създава изключителни възможности за ING. Финансовата стабилност и надеждността на компанията намират израз в спонсорството на Шампионата.
Подкрепата на ING за отбора на Renault е резултат от споделянето на общи ценности – качествени продукти, работа в екип и амбиция за успех.
ING е глобална финансова институция, предлагаща банкови, застрахователни и пенсионноосигурителни услуги на повече от 60 милиона клиенти в над 50 страни по света.
В България ING обслужва над 800 корпоративни и над 270 хиляди индивидуални клиенти чрез ING Банк, ING Пенсионно осигуряване и ING Животозастраховане.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!