За да запази лидерската позиция в Китай Volkswagen AG обмисля да добави нова марка в портфолиото си, която да е насочена към местния пазар. „В момента преговаряме с партньора си First Auto Works, за да навлезем в нискобюджетния сегмент на китайския пазар", заяви Сох Вайминг, изпълнителен вицепрезидент по маркетинга и продажбите за VW Group Китай. 
Както и редица международни производители, VW също прибягва до различни джойн-венчърни марки. През миналите месеци такъв ход направиха General Motors, Honda Motor Co. и Nissan Motor Co. „На този етап не сме конкурентни в този сегмент, заемащ 20-процентов дял от пазара, но преди да вземем решение, трябва да проверим как би се развил той", е коментирал Сох пред Automotive News. 
Независимо дали ще пусне нова марка, или не, VW планира да удвои производството си до 2018 г., до около 4 млн. бройки годишно, като за целта ще разшири производството си в седемте си съществуващи завода. 
Нови фабрики ще стартират с годишен капацитет от 300 000 единици всяка, но лесно могат да бъдат преустроени за двойно по-голям обем на производство. Според Сох заводите ще започнат да функционират максимум до три години. 
1,9 милиона автомобила е продала VW в Китай миналата година, за тази прогнозите вещаят над 2 млн.
 
       Под напътствията на Хоумър Симпсън
      Под напътствията на Хоумър Симпсън
    
     
       Пет български отбора на световно по тунинг
      Пет български отбора на световно по тунинг
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Honda Видеa
    Honda Видеa   
    

