Opel в подем: Най-висок пазарен дял в Европа от юни 2011 година

Общи 09 април 2014 | Speed-Press.com A- A+ 8355 посещения | без коментари

Моделната офанзива на Opel е приета с огромен успех от европейските клиенти. През март 2014 г. марката постигна 6,7 процента от целия пазар на автомобили в Европа, което е най-високият пазарен дял от юни 2011 година насам. Съгласно предварителните данни регистрациите на нови автомобили са нараснали със 133 700 броя, или с над 9,3 процента увеличение в сравнение с март миналата година. През първите три месеца на тази година регистрациите на нови автомобили Opel/Vauxhall скочиха с над 12 700 броя до около 271 000 коли.
“Много от европейските пазари най-после започнаха пак да растат. Положителен знак е, че Opel/Vauxhall печели пазарен дял в тази ситуация. Стабилността на ръста ни също така личи от настоящите поръчки: към края на март са получени около 20 000 повече поръчки в сравнение с тези от първото тримесечие на 2013 г.”, заяви Петер Кристиян Кюсперт, член на борда на директорите, отговорен за продажбите. “В момента най-продаваният сред новите модели е Mokka с около 215 000 поръчки. Ние сме доволни също така от популярността, на която се радва нашият лайфстайл мини ADAM с 80 000 поръчки, а за нашия флагман - новата Insignia, сме получили вече над 85 000 поръчки.”
Този успех има голяма мултипазарна основа. През март и през цялото първо тримесечие Opel/Vauxhall повиши пазарния си дял на пазарите на десет европейски страни. Особен успех Opel отбеляза на родния си пазар в Германия. Със 7,1-процентен пазарен дял от целия автомобилен пазар през март, марката добави още 0,3 процентни точки в сравнение с март миналата година. За цялото тримесечие пазарният дял на Opel е 6,7 процента, или с 0,2 процентни точки по-висок от този за същия период на миналата година. Както Mokka, така и Meriva заеха второ място в сегментите си за първите три месеца на 2014 г. На най-големия пазар във Великобритания посестримата марка Vauxhall увеличи продажбите си със 17 процента през март, сравнено с миналата година. Insignia и Zafira заеха първите места в сегментите си, а Corsa и Mokka заеха вторите позиции. Особено голям интерес към новите модели на Opel е регистриран в Полша, където регистрациите скочиха с 57 процента през март. Opel също затвърди първото си място на пазара на леки автомобили в Унгария миналия месец, а в Холандия марката завзе първото място по продажби за първи път от март 2012 г. насам.

 
Ключови думи:   opel
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте