Глобалната брандова консултанска компания Interbrand постави Hyundai сред най-зелените марки в света, позовавайки се на екостратегията на компанията Blue Drive и на водещата й роля в автоиндустрията в разработката на коли с водородни горивни клетки и нулеви вредни емисии. 
В новия глобален доклад на Interbrand Hyundai заема 11-о място сред „50-те водещи световни зелени марки“ и 4-то сред 7-те автомобилопроизводители, намерили място в класацията. 
Анкетата, проведена чрез допитване до над 10 000 души и организации от 10 страни, разглежда екологичното досие на всяка от компаниите и отношението на потребителите към нея. Марките се подреждат въз основа на техните резултати, въздействието им върху околната среда, дългосрочната им стратегия за растеж и корпоративните социалноотговорни програми. 
Дъщерната марка на Hyundai – Blue Drive, създадена през 2008, обхваща всички екотехнологии и екопродукти на компанията, допринасящи за по-ниския разход на гориво и вредни емисии за бензинови, дизелови, електрически, хибридни и водородни двигатели. 
Hyundai планира съвсем скоро да извади на пазара зареждащи се от мрежата хибридни автомобили, а в момента експлоатира изпитателни флотилии от електромобили с водородни горивни клетки и изцяло електрически автомобили, наречени BlueOn.
 
       Новата Mazda CX-5 разкрита
      Новата Mazda CX-5 разкрита
    
     
       Infiniti и Red Bull Racing затвърдиха лидерскит...
      Infiniti и Red Bull Racing затвърдиха лидерскит...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Hyundai Видеa
    Hyundai Видеa   
    

