Hyundai Motor Company представи премиум седана Azera и новите си брандови насоки за Китай на автосалона в Шанхай като част от стратегията на компанията за засилване на присъствието й на най-големия автомобилен пазар в света. Компанията представи и бестселъра си - Elantra Yuedong.
На щанда на Hyundai са изложени и други модели, въплъщаващи премиум ценности като Sonata и Veloster, както и някои екологични модели, като Sonata Hybrid, електромобилът BlueOn и концепткарът с конфигурация седан, завдижван от горивни клетки Blue2, демонстриращи невероятния стил и свръхмодерните технологии на Hyundai. Освен всичко останало, тези коли изразяват и новите брандови насоки в развитието на компанията.
Джери Шин, вицепредседател на Hyundai Motor, обяви и новия брандов слоган на Hyundai „Ново мислене. Нови възможности”, демонстрирайки елегантната и стилна Azera и тривратото купе Veloster.
Петото поколение на Azera, която на някои пазари се предлага и като Grandeur, се появи в Корея в началото на тази година, но Hyundai избра Китай за първия чуждестранен пазар, на който да представи своя премиум седан.
Другата новост, представена в Шанхай, беше бестселърът на китайския пазар Elantra Yuedong, която претърпя сериозни модификации както в стила, така и в динамичните характеристики. Автомобилът, разработен специално за китайския пазар, отразява нуждите и предпочитанията на местните потребители. От появарата му в дистрибуторската мрежа през август 2008 г. до момента от този модел са продадени общо 620 000 броя.
 
       Най-бързата серийна пистова гума е у нас
      Най-бързата серийна пистова гума е у нас 
    
     
       Chevrolet Malibu ще се предлага на шест контине...
      Chevrolet Malibu ще се предлага на шест контине...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Hyundai Видеa
    Hyundai Видеa   
    

