Great Wall се цели в 20 000 продадени коли в Австралия за първите си 2 години

Общи 29 ноември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 5115 посещения | без коментари

Great Wall продаде 10 000 автомобила в Австралия за първите си 18 месеца на местния пазар. Най-иновативният частен китайски автомобилен гигант, който е и най-големият износител на коли от азиатската държава, отбелязва добрата новина с нов фейслифт на SUV модела и пикапа си. Представени през април тази година, с подобрен дизайн вече се предлагат на пазара в страната и бележат редица успехи.
Вече познатият у нас SUV автомобил на Great Wall – Hover H5, се предлага в Австралия под името X240. Подобренията при него са в дизайна на фаровете, новия изглед на предницата и предната броня. Тези промени правят всъдехода да изглежда още повече по-модерен.
Подобренията в оборудването в купето са доста. Фейслифтът идва с голям, чувствителен на допир централен дисплей на таблото, който е свързан и с камера за обратно виждане. Към екстрите в колата са добавени DVD система, Bluetooth връзка с възможност за свързване на мобилен телефон, контрол на аудио системата чрез бутони на волана. Практически ориентирани допълнения са автоматични чистачки със сензор за дъжд, и автоматични предни светлини с функция за забавено изключване – т.нар. функция "изпрати ме до вкъщи".
Моделът се задвижва от 2,4-литров бензинов агрегат със среден разход от около 10,3 л./100 км. Дори и след подобренията, X240 остава всъдеходът с най-добра цена в Австралия.
Подобреният фейслифт на пикапа на Great Wall - V240 (у нас моделът се предлага с името Steed 5) е с уголемени предни фарове, нова маска и броня с нов изглед, а вътре в колата са добавени бутони за контрол на аудио системата от волана. Местният вносител на Great Wall в Австралия – Ateco Automotive, очаква повишаване на пазарния дял на автомобилите в страната. Компанията предвижда да достигне до над 20 000 продадени бройки до края на 2011 г., само 2 години след старта на Great Wall в Австралия.
На пазара в страната SUV-ът на Great Wall до момента регистрира по-големи продажби от по-известни свои конкуренти в сегмента като Captiva 5 и Kia Sportage. Подобно е положението и при пикапа на Great Wall, който изпреварва наложени модели като Isuzu D-Max и Nissan Navara.
Очевидно австралийският пазар приема изключително добре марката Great Wall, която през различните периоди на годината отбелязва по-големи продажби от наложени автомобилни брандове като Lexus, Volvo, Renault, Peugeot, Mini и Chrysler.

 
Ключови думи:   great wall, SUV
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте