BMW Group по време на Автомобилен салон София 2013

Общи 11 юни 2013 | Speed-Press.com A- A+ 6950 посещения | без коментари

BMW Group България участва в Автомобилен салон София 2013 г. с марките BMW, MINI и BMW Motorrad. С презентацията на щанда си по време на автомобилното изложение представителството на BMW среща българската публика с цялото многообразие от атрактивни предложения и технически иновации, които компанията предлага на своите клиенти. Компанията отбелязва и шест години от стартиране на дейността си. Дебют за България по време на Автомобилен салон София 2013 г. отбелязват BMW Серия 3 Gran Tourismo и най-новото попълнение в моделното портфолио на M GmbH BMW M6 Gran Coupe. Премиера от MINI e седмият модел на легендарната британска марка MINI Paceman.Наред с това на площ от 480 кв. м официалният вносител и дилърите на марката от цялата страна показват още някои от най-популярните и подходящи за българския пазар модификации, като, BMW Серия 1 (5 врати) 18d, BMW Серия 3 Седан 330d xDrive, BMW Серия 7 xDrive50d, BMW X1 xDrive18d BMW X3 xDrive35d. Споциалното MINI Cooper S Rauno Aaltonen Edition демонстрира специфичните за легендарната британска марка възможности за индивидуализация и характернотo “go-cart” усещане. Акцент в представянето на компанията са още последните иновации и технологии на програмите BMW EfficientDynamics и BMW ConnectedDrive, съответно за ненадминато съчетание на ефективност и динамика и свързаност между автомобила и външния свят.По повод шест години от старта на дейността на BMW Group България управителят г-н Александър Миланов, коментира: „За BMW Group България е изключително важно да представяме пред българската аудитория многообразието от иновации и технологии, както и стратегически насоки за развитие на BMW Group. С дейността си се стремим да въвеждаме и постоянно подобряваме политиките на BMW Group за придържане към най-високи стандарти за удовлетвореност на клиентите и корпоративна отговорност. По отношение на развитието на бизнеса основен приоритет е укрепване и разширяване на търговската и сервизна мрежа, както и балансирана търговска реализация на всички продукти от портфолиото на марките BMW, MINI и BMW Mottorad. Общата реализация автомобили за периода 2007 – май 2013 г. е 4429 автомобила BMW и 336 MINI, като този резултат отрежда на компанията водещо място в премиум сегмента.” В допълнение BMW Group България развива и програмите за сертифицирани употребявани автомобили BMW Premium Selection и MINI NEXT, които гарантират същото високо качество на продуктите и обслужването при продажбата на употребявани автомобили, каквото е валидно при продажбата на нови автомобили BMW и MINI. Те демонстрират цялостната философия на BMW Group за качеството на обслужване, грижа и запазване на стойността на превозните средства от двете марки и до голяма степен елиминират риска при покупката на употребяван автомобил. С реализацията на сертифицирани употребявани автомобили BMW Group България разширява с между около 15 – 20% кръга на клиенти на актуалните модели BMW и MINI.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте