120 години от първото автомобилно състезание

Общи 13 март 2014 | Speed-Press.com A- A+ 7515 посещения | без коментари

Сред значимите моменти в историята на автомобилните състезания на Mercedes-Benz са участието в първото международно автомобилно състезание през 1894 година, първата победа на автомобил Mercedes по време на състезателната седмица в Ница през 1901 г., тройната победа на Daimler-Motoren-Gesellschaft в Grand Prix в Лион през 1914 г., времето на автомобилите с компресорни двигатели след 1922 г. и най-вече ерата на Сребърната стрела преди и след Втората световна война, както и рали състезанията и рекордните обиколки в
периода след това – на тази основа се надграждат съвременните успехи във Формула
1 и DTM (Deutschen Tourenwagen-Masters/Германски спортен шампионат).

Опитът от разработките на състезателните автомобили се пренася върху серийните модели – и обратното. Особено впечатляващ е този директен обмен на техника и ноу-хау през първите десетилетия от спортните състезания. С още по-голяма обвързаност това взаимодействие продължава и днес. Техническата компетентност при разработването на състезателните автомобили се свързва с бурната емоция от спортната победа. В глобален аспект клиентските желания и пазарите се променят и компанията активно реагира на това. Много от техническите иновации, които днес разкриват нови хоризонти пред автомобилостроенето, водят началото си от определящите бъдещето разработки при състезателните автомобили.

При моторния спорт хората и автомобилите са главните герои. Но без екип и марката зад
себе си дори най-добрите автомобилни пилоти и най-добрите състезателни автомобили
нямат шанс за победа. Всяко автомобилно състезание е поредното доказателство, че
определящи за успеха са съвместните постижения. Екип, техника и тактика трябва прецизно
да си взаимодействат. Така значението и очарованието на надпреварата не приключва с
финиш флагчето: всеки, подобно на Mercedes-Benz като марка, който в пълна степен се
ангажира с моторния спорт и завоюва победи в целия свят, обръща вниманието на
обществеността към своите продукти отвъд границите на състезанията. Това е доказано
твърдение и при Mercedes-Benz: „Считаме, че допълнителните разходи за спортни
състезания са неизбежно необходими, за да утвърждаваме подобаващо място за нашите
продукти сред международната конкуренция“ - така е записано още в Бизнес доклада на
Benz за 1907/1908 г.








 
Ключови думи:   Mercedes-Benz
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте