Тази година във Формула 1 влизат редица радикални технически промени. От 2014 насетне болидите ще се задвижват от авангардна технология, комбинираща мощни турбодвигатели с вътрешно горене и високотехнологични системи за възстановяване на енергия.Благодарение на двата типа енергия, задвижваща болидите, енергийната ефикасност ще достигне до невиждани преди това нива в спорта. Двигателят с вътрешно горене ще генерира мощност чрез консумацията на традиционното гориво, докато електрическата енергия ще се доставя от два мотор генератора, преобразуващи енергията от ауспуховата система и тази, отделяна по време на спиране. Двете системи ще работят съвместно, като отборите и пилотите ще балансират използването на двата вида енергия по време на състезанието.Появата на тази нова технология означава, че думата „двигател“ вече не е достатъчна: вместо това спортът ще използва термина „Power Unit“.Renault е напълно готов за тази техническа революция със своя Energy F1-2014 Power Unit, проектиран и разработен в щаб-квартирата във Вири-Шатийон, Франция, който е готов за пистовите изпитания.
КЛЮЧОВИ ЕЛЕМЕНТИ:
•	1.6-литров V6 турбодвигател с вътрешно горене•	Директно впръскване на горивото•	Максимални 15 000 об/мин•	Потентни Energy Recovery Systems, включващи два мотора, играещи ролята на генератори - MGU-H, възстановяващ енергия от изпускателната система, и MGU-K, възстановяващ енергия при спиране•	Възстановената електрическа енергия се съхранява в батерия•	Комбинирана максимална мощност от 760 к.с., която е еднаква с предишните V8 двигатели•	Двойно ограничение върху разхода на гориво: 100 кг максимално допустимо количество за състезанието (-35% спрямо 2013), като дебитът на горивен поток е ограничен до максимум 100 кг/ч (неограничен при предишните V8 правила) – затова болидите ще се нуждаят да използват гориво и електрическа енергия в рамките на една обиколка•	Развитието на двигателя е замразено в хода на сезона, като се позволяват промени само за честни и справедливи причини•	Един пилот ще разполага с 5 Power Unit през сезона.
 
       LF-NX ще е с турбо
      LF-NX ще е с турбо
    
     
       BMW Серия 5 отново е най-популярната бизнес лим...
      BMW Серия 5 отново е най-популярната бизнес лим...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

