VW пусна техническа информация за суперикономичния XL1, който ще дебютира в Женева като производствен модел.
VW XL1 се задвижва от 2-цилиндров 800-кубиков TDI агрегат, генериращ 47 к.с., който се допълва от електромотор с мощност 27 к.с. Последният се зарежда от батерия с капацитет 5,5 кВч. Благодарение на тази система консумацията на гориво е редуцирана до едва 0,9 л/ 100 км с вредни емисии CO2 от 21 г/км.
С коефициент на съпротивление от 0,189 Cx, междуоси с дължина 2224 мм и общо тегло 795 кг благодарение на карбоновото си тяло, този плъг-ин хибрид е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за 12,7 сек и да достигне максимална скорост от 160 км/ч.
Отпред XL1 предлага двойно независимо окачване, докато отзад е свързано с полухоризонтален профил. Другите акценти включват керамични спирачни дискове и подсилени карбонови стабилизиращи щанги. Изцяло на електричество XL1 може да измине 50 км, а при пълен 10-литров резервоар – 500 км.
VW планира да произведе общо 50 бройки XL1, след което компанията ще го изгражда само при поискване. Засега няма подробности за цената.
Женева: Леки промени за Citroen C3
Българският автомобилен завод стана на една година
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
