Проучване на Global 500 - компания, анализираща финансовата и продуктовата част на големите компании, обяви, че Ferrari е „Най-силната” марка по тези показатели в света. Собственост на италианския гигант Fiat, Ferrari постига най-висок рейтинг, въпреки че е по-малка и с по-малка стойност от някои съперници. В световен мащаб компанията превъзхожда  много други големи производители като BMW, VW и Mercedes. Едно от основните съображения за стойността на марката са приходите от продажби, приходите от клиенти, и разходи за реклама и маркетинг.Италианската луксозна спортна автомобилна марка отбеляза нетна печалба от 7,6 % през първите девет месеца на 2012 г., като печалбата достигна до близо 302 млн. евро, а общият оборот на компанията възлиза на 3,5 млн. евро.Няма друга компания, постигнала такъв резултат в топ пет, където са: Google, Coca-Cola, PwC и Hermes. Председателят на Ferrari Лука ди Монтедземоло заяви, че е горд с това постижение, и че няма нищо по-хубаво от това да оглавиш класация, когато конкуренцията включва някои от най-известните компании в света.
 
       Koenigsegg загатна за юбилейна суперкола
      Koenigsegg загатна за юбилейна суперкола
    
     
       Peugeot обяви нова концепция за Женева
      Peugeot обяви нова концепция за Женева
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Ferrari Videos
    Ferrari Videos   
    

