Формула 1 ще се наелектризира през 2014

Main 30 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 16305 views | no comments

Тази година във Формула 1 влизат редица радикални технически промени. От 2014 насетне болидите ще се задвижват от авангардна технология, комбинираща мощни турбодвигатели с вътрешно горене и високотехнологични системи за възстановяване на енергия.Благодарение на двата типа енергия, задвижваща болидите, енергийната ефикасност ще достигне до невиждани преди това нива в спорта. Двигателят с вътрешно горене ще генерира мощност чрез консумацията на традиционното гориво, докато електрическата енергия ще се доставя от два мотор генератора, преобразуващи енергията от ауспуховата система и тази, отделяна по време на спиране. Двете системи ще работят съвместно, като отборите и пилотите ще балансират използването на двата вида енергия по време на състезанието.Появата на тази нова технология означава, че думата „двигател“ вече не е достатъчна: вместо това спортът ще използва термина „Power Unit“.Renault е напълно готов за тази техническа революция със своя Energy F1-2014 Power Unit, проектиран и разработен в щаб-квартирата във Вири-Шатийон, Франция, който е готов за пистовите изпитания.
КЛЮЧОВИ ЕЛЕМЕНТИ:
• 1.6-литров V6 турбодвигател с вътрешно горене• Директно впръскване на горивото• Максимални 15 000 об/мин• Потентни Energy Recovery Systems, включващи два мотора, играещи ролята на генератори - MGU-H, възстановяващ енергия от изпускателната система, и MGU-K, възстановяващ енергия при спиране• Възстановената електрическа енергия се съхранява в батерия• Комбинирана максимална мощност от 760 к.с., която е еднаква с предишните V8 двигатели• Двойно ограничение върху разхода на гориво: 100 кг максимално допустимо количество за състезанието (-35% спрямо 2013), като дебитът на горивен поток е ограничен до максимум 100 кг/ч (неограничен при предишните V8 правила) – затова болидите ще се нуждаят да използват гориво и електрическа енергия в рамките на една обиколка• Развитието на двигателя е замразено в хода на сезона, като се позволяват промени само за честни и справедливи причини• Един пилот ще разполага с 5 Power Unit през сезона.

 
Keywords:   renault
 

Images Gallery


 

LF-NX ще е с турбо LF-NX ще е с турбо
30 януари 2014
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...