Общите компоненти между Alfa Spider и Mazda MX5 ще са само 40%. Над дизайна на дългоочаквания италиански роудстър работи Марко Тенконе, главен „художник“ на Alfa Romeo и Maserati. Помага му екипът от Centro Stile на компанията майка FIAT, както и японско студио. Бъдещият модел ще се придържа към стила на 4C. 
Ключовите разлики между италианката и японката ще са ясно видими в челното стъкло, преградата над отсека за двигателя в предната част на каросерията. Окачването отпред и отзад също ще е различно при двата сродни модела. Alfa Spider ще е дълга 4 м и широка 1,7 м, като тя ще е само с няколко сантиметра по-къса от Mazda. Масата й ще е между 1000-1100 кг. 
Под капака на италианката очакваме 1,4-литров бензинов турбодвигател, спряган при Alfa Romeo Giulietta в две версии на мощността - 120 и 170 к.с. Твърде вероятно е при роудстера той да е по-мощен и съчетан с 6-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. 
Ще сглобяват новата алфа в Япония. Вероятно през 2015 г. първо ще започнат продажбите на MX5, а от ноември ще лансират и Spider на пазара. 
 
       И тази година Toyota се очертава номер едно
      И тази година Toyota се очертава номер едно
    
     
       Лауда: Най-доброто каране, което съм виждал
      Лауда: Най-доброто каране, което съм виждал
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Alfa Romeo Видеa
    Alfa Romeo Видеa   
    

