Studebaker Motor Company още не е в състояние да възобнови производството си, но има планове. През 1902 г. компанията произведе първия в света електрически автомобил и Томас Едисон дори си купува такъв. Днес хората, които се сещат за тази марка, си спомнят за устремните коли с форма на куршум, произвеждани от компанията през 50-те години на миналия век. През 2012 г. това име се завръща на историческата сцена с производството на товарни фургони и автомобили. Наскоро компанията премести централата си в Арвада, Колорадо, и полага усилия да финансира създаването на прототипи, концепции, инженеринг, тестове за безопасност, сертификация, производство и дистрибуция на моторни превозни средства като се започне от скутери и мотоциклети, и се стигне до пътнически автомобили до пикапи, лимузини и таксита. 
„Искаме да възродим американската икона, мечтата ми е да отворим заводите отново и да направя безконкурентни автомобили“, твърди от официалния сайт на компанията Рик В. Рийд, президент и генерален мениджър на компанията. 
Без да конкретизира срок, той уточнява шест основни стъпки, в които ще се концентрира Studebaker. Компанията възнамерява да пусне автомобили на газ, дизел, серийни хибриди и газово-електрически модели. Освен това ще прави и електрически скутери и ще поднови на концептуално ниво моделите Hawk, President и Champ. 
 
       Американците купуват повече автомобили в началото на 2012
      Американците купуват повече автомобили в началото на 2012
    
     
       Американците купуват Evoque като топъл хляб
      Американците купуват Evoque като топъл хляб
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   President Видеa
    President Видеa   
    

