Новото AYGO от Toyota

Общи 01 септември 2014 | Speed-Press.com A- A+ 1070 посещения | без коментари

Новото AYGO е наследник на един изключително успешен модел за Toyota. Дължината му е нараснала с 25 мм до 3 455 мм, запазвайки водещата позиция в компактния сегмент. Въпреки увеличеното със 7 мм пространство за главите, височината е намалена с 5 мм до 1460 мм за по-добра аеродинамика. Колеята на автомобила е увеличена с 8 мм отпред (до 1430 мм) и отзад (до 1420 мм) за по-впечатляваща стойка на автомобила.
Дизайнът на автомобила е заимстван от разширяващ се мек материал, притиснат на места от твърда обвивка. Докато се уголемява, някои части изпъкват значително и създават смела X-graphic визия. Дизайнерската X-graphic линия е силно изразена и в сменяемите екстериорни елементи, които са неразделна част от новото AYGO. В резултат на тези модификации, центърът на тежестта на автомобила е изнесен напред, което подобрява баланса и цялостното пътно поведение.
Основният елемент, около който е конструиран целият интериорен дизайн, е трапецовидната централна конзола, чийто дизайн е в тон с цялото вътрешно пространство – въздуховоди, тапицерия и обшивка на скоростен лост. Постоянно осветеното табло има мултиинформационен екран с едър шрифт за максимална четимост. Както екстериорът, така и интериорът може да бъде персонализиран. Въпреки непромененото междуосие от 2340 мм, дължината на пътническото пространство е увеличена с 9 мм, а допълнителните 20 мм за подлакътника гарантират удобството на предните места. Багажното пространство е увеличено с 29 литра, нараствайки до 168 литра, а увеличеното със 75 мм товарно пространство позволява по-лесен достъп.
Преработеният 3-цилиндров двигател на Toyota, отличен с много награди, предоставя идеален баланс между бърза реакция и икономичност. Това обяснява дългия списък с подобрения в 998 куб. см агрегат. Първо, степента на сгъстяване е увеличена от 11.0:1 до 11.5:1. Горивната камера е с подобрено охлаждане, а VVT-i системата за впръскване на горивото е оптимизирана. Двигателят развива 69 к.с. при 6000 об/мин и 95 Нм при 4300 об/мин, като 85 Нм са достъпни още от 2000 об/мин.
Работено е и върху аеродинамиката на автомобила с цел подобряване на икономичността. Това включва оптимизацията на въздушния поток около автомобила, използването на преден и заден спойлер и кори на пода на автомобила. В резултат на това коефициентът на челно съпротивление е намален до Cd 0.29. Новото AYGO понижава разхода на гориво от 4,4 до 4,1 л/100 км, а СО2 емисиите спадат до 95 г/км.
Продажбите на Aygo в България стартират на 1 септември 2014. Повече информация в прикачения файл.

 
Ключови думи:   toyota
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте