Източник: www.peugeot.bg
От 1 юни всички нови автомобили Peugeot в България се продават с 5 годишна гаранция от производителя. Допълнителна гаранция от 3 години за територията на България бе добавена към досегашната двугодишна фабрична, с което Peugeot смело подчертава повишената сигурност и надеждност на автомобилите на марката, чиито модели наскоро бяха високо оценени от най-голямата автомобилна асоциация в Европа – ADAC.
Статистиките на PSA сочат, че от 2001 г. до сега Групата значително е повишила качеството на автомобилите си. През 2001 г. броят на авариите, водещи до спиране от движение на 1000 автомобила, средно за всички марки в Европа е 90, докато за PSA са били 128. През 2010 за PSA тази цифра е 50, като целта е достигане на 40. Филип Пелтие, директор качество в PSA, споделя, че този успех е резултат от целенасочени усилия. Групата е въвела краен контрол на 2000 точки за всеки автомобил в края на производствената лента. Пелтие отбелязва значителното подобрение при подготовката на новите автомобили в мрежата и увеличение на 3 милиона километра изпитанията преди пускането на нов модел.
Миналата седмица, ADAC публикува своя годишен статистически отчет на авариите в автомобилите. Проучването за 2010 година, направено на базата на анализ на 4,25 милиона интервенции, извършени от членовете на германския автоклуб, потвърди надеждността на моделите Peugeot.
107, 207 и 308 заемат челно място в категорията си. 207 е на 2о място (от 23 модела) и 1о сред вносните автомобили в категорията компактни" с голяма дистрибуция. В средния клас, 308 заема 3о място от 28 модела. Първи сред вносните" и единственият негермански модел сред първите 5. Peugeot 107 също се представя много добре, заемайки 3о място (от 13 модела) в категорията суперкомпактни.
С този резултат Peugeot става единствената сред вносните марки с три места в челната тройка в проучването за надеждност на ADAC 2010.
****
Peugeot
В 160 страни и 10 000 центъра, Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.
Nissan със спецверсия на спортното купе 370Z GT
AHG Sports пипна FX 30dS
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
