Състезателното BMW M3 GTS записа време от 7 минути и 48 секунди за обиколка на немската писта „Нюрбургринг", което е със 17 секунди по-бързо от стандартното М3 и само с 2 по-малко от това на предшественика му M3 CSL от 2003 г. Времето само по себе си не е рекорд, но е по-добро от постижението на Porsche 911 Carrera S и е сходно с това на супермашините Lamborghini Gallardo Superleggera (7:46) и Ferrari 599 GTB (7:47)
С M3 GTS марката от Мюнхен предлага истинска машина за клубни и спортни събития, конструирана на базата на BMW M3 Coupe. Фокусирани върху моторните спортове, промените обхващат задвижването, окачването, каросерията, както и интериора.
Сухото тегло на BMW M3 GTS е по-малко от 1500 кг, което е със 70 кг по-леко от актуалното M3. Лекото купе е подсилено с ролкейдж, монтиран зад колони. Освен карбоновия покрив, който е стандарт за М3, теглото на новата клубна модификация е последователно оптимизирано с използването на шумозаглушителите от титан. Задните седалки, климатикът и аудиото липсват.
8-цилиндровият V-образен мотор на M3 GTS е с увеличен обем на 4,4 литра и съответно с нараснала до 450 к.с. максимална мощност и 440 Нм въртящ момент. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди и развива над 300 км/ч. Скоростната кутия M DKG Drivelogic е със седем предавки и двоен съединител, като предавките могат да се сменят както от селектора върху централната конзола, така и от М лостчетата на волана. 
За да предаде върховната власт от двигателя до пътя дори при най-екстремни условия, BMW M3 GTS е с окачване, директно трансплантирано от моторните спортове. Спирачната система също е друга - с 6-бутални апарати отпред и 4-бутални отзад. Традиционното на BMW DSC (Dynamic Stability Control) естественото е препрограмирано, за да се извлече максимумът от потенциала на M3 GTS. Различните по размер гуми отпред и отзад пък обуват 19-цоловите алуминиеви М джанти.
За да се увеличи притискането, от М дивизията използват голям преден нож и задно крило. Разбира се, те могат да се коригират в зависимост от спецификата на съответната писта. Предният нож може силно да промени геометрията на въздушния поток, като сходен на този на GTS се използва в състезателното BMW 320si от WTCC.
Интериорът също е подготвен за състезание. Освен класическите седалки, спортния волан и 6-точковите колани, се вижда и системата за аварийно изключване и пожарогасител. За по-голямата част от вътрешното пространство са използвани карбон и алкантара. 
 
       Toyota прави Prius по-шумен
      Toyota прави Prius по-шумен
    
     
       Китайците готвят модели на газ за Европа
      Китайците готвят модели на газ за Европа
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

