Представянето на новата звезда от семейство на MINI - MINI Countryman - по време на 80-ото международно автомобилно изложение в Женева е повод за осъществяването на необикновена маркетингова кампания: градът, построен на Женевското езеро, е преименуван на “MINIWOOD”. Огромната проекция с надпис “MINIWOOD” на Монт Салеве на френска територия е една от най-големите от този вид. Прожектираната картина е с височина 30 м и ширина 192 м. Вечер е видима от огромно разстояние както за жителите на Женева, така и за многобройните посетители на автомобилното изложение, което се провежда от 4 до 14 март.
Кампанията включва използването на мощни технологии: високопроизводителни прожектори с мощност над 28 000 вата осветяват площ от над 5 760 кв. метра. Прожекцията е допълнена с кратък видеоклип в типичен MINI стил, който показва как се е реализирал проектът и ще бъде широко разпространен в Интернет.
Кампанията се популяризира и с помощта на филмови постери “MINI Countryman – GETAWAY”. Видеото „The making of…” (“Направата на…”) е публикувано и на официалния канал на MINI в YouTube: http://www.youtube.com/MINI, и на Facebook страницата на MINI Countryman’s, http://www.facebook.com/MINI.Countryman.
Концепцията MINIWOOD е най-новата комуникационна кампания на марката, която още веднъж демонстрира нестандартния подход на MINI.
Специален филмов брой на Motor Show
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
