BMW Group изследва всички възможни варианти за бъдещ растеж включително и придобиване на потенциални нови компании или създаването на четвърта марка. Това означава, че всяка нова марка трябва да приляга перфектно на компанията и нейните характеристики. Нарастването на обемите би довело до намаляване на единичната цена и би довело до икономии от мащаба. 
 
 Новата марка трябва да има същото положително участие в печалбите както и вече съществуващите. По-подробни проучвания показват, че нито една от вече изследваните марки не отговаря на тези изисквания. 
 
 BMW Group не залага непременно на бъдеща придобивка. Съобразено с това, успешното придобиване на традиционно богатата марка Husqvarna и нейната спортна натура позволиха на BMW Group да привлече нова и по младежка аудитория към мотоциклетния сегмент. 
 
 "По принцип нови придобивки не са изключени. Дефинирахме ясни принципи за евентуални придобивания, които да са в линията на нашата нова стратегия. Това ще ни позволи да реагираме бързо в случай, че е необходимо сподели Д-р Райтхофер. 
 
 Както винаги, BMW Group ще се фокусира върху присъщите си успехи именно върху пазара на луксозни автомобили и услуги, сегмент които ще продължи да расте по бързо от масовия пазар. Компанията очаква луксозния сегмент да нарасне с около 40% от 2005 до 2019 г, сравнено с увеличението от 20% в масовия пазар. 
 
 BMW Group ще продължи да инвестира в бъдещи технологии, като особен акцент ще се постави на развиването на абсолютно нови индивидуални мобилни решения, което ще гарантира на компанията лидерството в иновациите, което BMW Group успя да извоюва над конкуренцията си, като например в редуцирането на въглеродни емисии. 
 
 Аз съм убеден че тази стратегия ще ни доведе до продължителен бизнес успех, декларира Райтхофер.
            Вграден тест за алкохол в колата?
    
    
            Хамилтън - би Алонсо и взе пол-позишън в Япония
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
    