Секцията Gear никога не е била с по-ниско челно съпротивление. Тя стартира с “лекия“ крак на Кларксън, който пали гумите на Mercedes-Benz C63 AMG Black, в стремежа си да покаже, че той е по-добър от BMW M3 GTS. И двете коли са брутални, и двете имат големи спойлери. По-подробни аеро учебници от DTM автомобилите обаче няма - Пиърс Уорд показва новата „авиация“ на Audi, Mercedes и BMW за сезон 2012. Със спойлер е и Lambo Gallardo STS, което прави деня на Том Форд най-хубавия в живота му. V10 е с 570 к.с., облечено с червените Rosso Mars “дрехи“ на LP570-4 Super Trofeo Stradale, в живописната Италия.
От българския екип му завидяха, но и не изкараха зле на Витоша с пет малки SUV-а. Разораха снега, за да видят кой е най-добър. Резултатът? Петима се карат, шестият печели. Или пък не…
Наско Марков вместо в снега, се метна в пясъците на Абу Даби. Или по-скоро, на асфалта на Яс Марина, където кара състезателен Aston Martin Vantage, подготвен за GT4 сериите. А той, изненадващо също има голямо антикрило. В Gear обаче си имат и голяма личност - Казутоши Мизуно. По-познат е като „Г-н GT-R”, мозъкът зад уникалнaта „Годзила“ на Nissan.
В рубритката „Планета TG” също са засегнати аеродинамиката и антикрилата. Прави го Пол Хоръл, който подробно обяснява защо шосейните изтребители не летят и какво ги задържа на земята. Хамънд пък шари по пистата с легендарното Renault 5 GT Turbo, а Христо Мишков се разходи до Ловеч за откриването на завода на Great Wall.
Той кара и BMW ActiveHybrid 5 за рубриката „Тест“, за да провери възможно ли е да се пести чрез динамика. След което хвана волана и на един Nissan X-Trail с почти същата цел – да тества комбинацията CVT - дизелов мотор. Пламен Георгиев пък се убеди в качествата на новия 1-литров EcoBoost мотор на Ford във Focus. Като контрапункт обаче на страниците на списанието излиза 5,5 пъти по-големият двигател на Mercedes ML 63 AMG. Без връзка с това Любо Станиславов провери как се прави бестселър. Главният ни редактор пробва и новия Hyundai i30.
Но преди да се доберете до тези апетитни парчета от брой 58, ще попаднете на сочните и червени „Новини“. Червени, защото започват с омекотителя на колена Ferrari F12berlinetta – с две очарователни страници за най-мощния модел на марката, правен някога. Следват френските бегачки Citroen DS4 Racing с 252 к.с. и завръщането на лъвския GTI с Peugeot 208. Power-ът скача още с M Power и M Performance дивизиите на BMW – ще обикнете М6 и М550d (второто е с 3 турбини) и първото съчетание на буквите „М“ и „d”. И накрая, за контраст, вижте грозните болиди от F1 в компанията на суперкрасивото Infiniti EMERG-E. Което е електрическо, но най-вече спортно.
Ами, освен да ви пожелаем четене, друго не остана. Само четене, защото сме убедени, че то ще бъде приятно!
MINI JCW Countryman и Clubvan дебютираха в Женева
AC показа 378 GT Zagato
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
