За разлика от много версии с три врати на съществуващи компактни хечбек-модели, новият GTC ще заеме мястото си на самостоятелен модел в гамата на Opel.
За да постигнат своята цел, инженерите на Opel в Рюселсхайм и в инженерния център на Vauxhall в Милбрук, Великобритания, са създали специално предназначена за GTC платформа. Използваните в предното окачване McPherson-модули HiPerStruts са заимствани директно от Insignia OPC (239 кВт/325 к.с.), а в уникалното за GTC задно окачване с торсионна греда и Уат-звено са направени значителни модификации. По този начин потребителите на всички версии на GTC, чиято гама в момента включва широк избор от двигатели с мощност от 88 кВт/120 к.с. дo 132 кВт/180 к.с., могат да бъдат сигурни, че разполагат с водещи в класа показатели по отношение на поведението и динамиката на пътя.
Голяма част от развойната дейност по проекта е фокусирана върху внедряването на разработените от Opel McPherson-модули HiPerStrut в предното окачване при версията GTC - стъпка, която се предприема за първи път при модел на Astra. Използвайки основата на конструкцията, приложена при актуалната Insignia OPC с мощност 239 кВт/325 к.с., системата HiPerStrut използва съществуващите точки за монтаж на McPherson-елементите към каросерията на Astra, но се отличава с намален с 44 % ъгъл на наклон на основната ос на MacPherson-модула и скъсена с 46% ос на главините. Това спомага за намаляване на въздействието на въртящия момент на задвижващите колела върху управлението, познат проблем при мощните автомобили с предно предаване. 
Използването на системата HiPerStrut е спомогнало за намаляване на промяната на страничния наклон на предните колела на версията GTC в завой, с което се гарантира по-добро сцепление с настилката. Усещането на волана също е подобрено вследствие и на мерките за намаляване на вътрешното триене в механизма на кормилната уредба. Промяната в геометрията на предното окачване вследствие на прилагането на HiPerStrut е позволила монтирането на колела с внушителен диаметър, достигащ 20 цола за GTC.
В сравнение с версията с 5 врати на Astra, клиренсът на модификацията GTC е намален с 15 мм, а междуосието е увеличено с 10 мм. Предната и задната следа също са разширени с по 40 и 30 мм съответно. 
Astra GTC използва кормилна уредба с назъбена рейка и пиньон, придружена от сервоусилвател с променливо действие в зависимост от скоростта на движение. С цел да се осигури на водачите по-добра обратна информация, електромоторът на усилвателя е монтиран директно на кормилната рейка отсреща на кормилната колона.
Ходовата част на Astra GTC е конструирана с идеята да съчетае по перфектен начин интелигентната, изцяло адаптивна система на Opel за управление на окачването FlexRide. 
Освен всичко останало окачването на GTC е настроено така, че да се справя успешно и с най-износените и напукани настилки дори в случаите, когато е оборудвана с предлаганите по желание 19 и 20-цолови колела, вместо серийните 18-цолови.  (моделът се предлага серийно с 18-цолови колела). 
 
       Renault пуска Duster в Индия
      Renault пуска Duster в Индия
    
     
       Volvo гарантира 1000 км пробег на електричество
      Volvo гарантира 1000 км пробег на електричество
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Opel Видеa
    Opel Видеa   
    

