Gemballa Mistrale: автомобил или космически кораб

Общи 05 септември 2014 | Speed-Press.com A- A+ 765 посещения | без коментари

На пристанището в Монако фотосесията върви на високи обороти и около нас се събират все повече зяпачи. „Какъв е този автомобил? Ferrari, Maserati?”, шептят в тълпата. Не, това е, т.е. някога е било Porsche Panamera. Не е чудно, че посетителите не могат да го разпознаят. Емблемите на Porsche са премахнати, а задната част няма почти нищо общо с тази на серийната версия. Но „екстремното“ и „нетипичното“ са запазена марка на Gemballa. Кръстеният на студен низходящ вятър тунинг проект съществува от няколко години. Още преди въвеждането на фейслифта Gemballa преправя модела с четири врати от Цуфенхаузен: екстремни „раздувки“, джанти във формат XXL, тотално променена задница, както и интериор в стил пентхаус. Така и преди три години ние заснехме първото поколение на Mistrale отново в Монако, тогава със 707 к.с. За тазгодишното издание на изложението Top Marques тунинг фирмата от Леонберг извади римейк на машината. Цената на доработеното Porsche е над 1 млн. лева. За съжаление по тесните улици на Монако нямаме възможност да използваме истинския потенциал на колата и да пуснем 744-те конски сили на свобода. Автомобилът генерира върховен звук и ускорява като снаряд. Не се изненадваме, че Gemballa обявява 3,2 сек за ускорението от 0 до 100 км/ч.
Технически данниДвигател V8, BiturboРазположение отпред надлъжноРаботен обем 4806 куб.смкВт (к.с.) при об/мин 547 (744)/6000Литрова мощност 155 к.с./лНм при об/мин 985/3900Задвижване двойноТрансмисия 7-степ. с два съединителяРазмер предни гуми 265/30 ZR 22 Размер задни гуми 305/25 ZR 22Размери Д/Ш/В в мм 5125/2055/1410 Тегло/пол.товар 1950/550 кгОтносителна мощност 2,6 кг/к.с.Разход н.д.0-100/0-200 км/ч 3,2/9,5 секМаксимална скорост над 340 км/чЦена 1 090 881 лв.По данни на производителя
ИзводMistrale е невероятно сполучлив тунинг проект, комбиниращ огромна мощност с атрактивна визия и свръхбогато оборудване. С нетърпение очакваме да му направим сериозен тест на писта, за да проверим обещаващите му динамични характеристики.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте