VW представи новия Golf R, който ще дебютира във Франкфурт следващия месец. Върховото изпълнение се задвижва от 4-цилиндров 2-литров турбо агрегат, генериращ максималните 300 к.с., или с 30 повече от предшественика си. Въртящият момент също се е увеличил с 30 Нм и вече достига 380 Нм.
За да постигнат тези резултати, инженерите са използвали нови глави на цилиндрите, клапани, турбо компресор и по-прецизна и високопроизводителна система за директно впръскване на гориво. Мощността се пренася към четирите колела посредством 4MOTION с пето поколение Халдекс. Трансмията е 6-степенна механична, която позволява на модела да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,1 сек. При версия с 6-степенна DSG, спринтът отнема 4,9 сек. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч.
Консумацията на гориво при VW Golf R с механичната трансмисия е 7,1 л/100 км, а вредните емисии са редуцирани до 165 г/км CO2. При варианта с DSG разходът е 6,9 л/100 км, а вредните емисии са 159 г/км CO2.
В сравнение с Golf GTI, R-вариантът е с 5 мм по-нисък и се вози на 18-цолови алуминеви джанти (опционално се предлагат и 19 цола). Колата е снабдена с окачване McPherson отпред и независимо многораменно отзад, осигурявайки по този начин по-добро управление и стабилност.
Най-новият Golf R е станал още по-агресивен. Боди китът включва ревизирани брони, странични прагове, заден дифузьор, LED стопове и хромирана изпускателна система с четири накрайника. Компанията предлага за този модел стандартни би-ксенон фарове с вградени дневни светлини.
Отвътре моделът е оборудван със спортни седалки в алкантара, нов скоростомер и информационно- развлекателна система с 5,8- или 8-инчов дисплей.
VW Golf R ще се предлага във варианти с три и пет врати. Продажбите ще стартират в Германия до края на годината, като стартовата цена ще бъде 38 325 евро.
 
       Обновеният Evoque ще предлага 9-степенен ZF автоматик
      Обновеният Evoque ще предлага 9-степенен ZF автоматик
    
     
       Audi използва романа „Моби Дик” за новата си ре...
      Audi използва романа „Моби Дик” за новата си ре...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!