- 72-ра позиция в класацията Best Global Brands на BusinessWeek/Interbrand
 - Три позиции подобрение
 - Hyundai изпреварва световноизвестни конкуренти 
 
 
 (Сеул, Корея) Силата на марката Hyundai Motor Co. продължава да се повишава и компанията зае 72-та позиция в класацията Best Global Brands 2007, проведена от консултанската фирма Interbrand и медийната организация BusinessWeek. В класирането са включени 100- те най-влиятелни марки в света. 
 
 Марката е оценена на 4.5 млрд USD, което представлява увеличение за Hyundai в размер на 9% спрямо миналогодишното изледване. В класирането, Hyundai се подрежда преди Porsche, Lexus и Nissan. 
 
 За първи път, марката Hyundai влиза в класацията Best Global Brands през 2005 година. Тогава тя беше позиционирана на 84 място. "Нашият бранд мениджмънт е подсигурен от непрекъснато подобрение в качеството на нашите продукти и разнообразяването на моделната ни линия, заяви Брандън Йеа, вицепрезидент на подразделението, отговарящо за развитието на марката.
 
 Преследването на най-доброто съотношение количествен и качествен ръст от страна на Hyundai направи бранд мениджмънта изключително важен елемент. В момента той е определящ когато се взимат решения за разработването на дизайна, маркетинга и комуникациите, както и нивото на обслужване при продажбата на автомобилите и следпродажбеното обслужване.
 Вурц - призна за конкуренция за неговото място
            Вурц - призна за конкуренция за неговото място
    
     Фетел - е останал с добри впечатления от първия...
            Фетел - е останал с добри впечатления от първия...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!