Лансираният през 2007 модел 308, продължава успешната кариера на 307. Няколко седмици след рестайлинга му на 5 септември от завода в Сошо излезе милионният представител на семейството: 308 хечбек 1.6 л e-HDi с рекордните 98 г/км емисии на СО2. През първата половина на 2011 версията хечбек представлява 69% от продажбите на модела, SW - 22%, а 308 СС (9%) остава на второ място, след 207 СС на европейския пазар на купе-кабриолети. Макар че основните му потребители са в Европа, 308 се радва на голям интерес в близо 100 страни в света.
През април 2011 започва вторият етап от кариерата на 308. Освен че продължава славата на модела по отношение на динамичните характеристики, новият 308 се превръща в еталон за екологична ефективност: за това допринасят намаленото с 25 кг тегло, гумите със свръхниско съпротивление при търкаляне, аеродинамиката, оптимизираните двигатели, 4 от които бензинови, с мощност от 98 до 200 к.с., и 4 дизелови HDi, от 92 до 163 к.с. Двигателят 1.6 HDi FAP 112 к.с. Евро 5, който разполага с новата технология Stop&Start e-НDi със стартер-алтернатор, позволява намаляване на емисиите на СО2 до 98 г/км - рекорд в сегмента.
Един милион произведени единици и гама с 44 версии, Peugeot 308 има реални шансове да изпълни плана си от 220 000 продажби за 2011 г.
 
       Най-бързият хибрид излиза на пазара
      Най-бързият хибрид излиза на пазара
    
     
       Победа за VIVACOM Rally Team на рали Сливен
      Победа за VIVACOM Rally Team на рали Сливен
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!