Времената на невероятните надценки за нови автомобили в Китай си отиват. Търговците на луксозни модели вече предлагат големи намаления, за да разкарат колите от шоурума. Миналата година, например, клиентите в Китай плащаха невероятните $31 600 надценка върху и без това внушителните $409 000 за Mercedes-Benz S600 L. Днес ситуацията в бранша е съвсем различна и като безплатен бонус с колата се предлагат луксозни чанти Louis Vuitton и Hermes. Подобна е ситуацията и при Audi и BMW. Трите немски марки формират 70% от всички продажби на луксозни автомобили в Китай. Една от причините за промените в сегмента е навлизането на все повече луксозни брандове. Тази седмица беше обявено сътрудничество между Jaguar Land Rover и местният производител Chery за производство на британските модели в Китай.
Производството и вносът на нови автомобили най-накрая настигнаха търсенето. Изглежда, че през 2012 страната няма да достигне планирания ръст от 8% в регистрацията на нови модели.
Интересно е, че въпреки огромния брой продажби на луксозни коли в Китай, относителният им дял е по-нисък, отколкото в световен мащаб. През 2010 около 6% от новите коли в Китай са били от луксозния клас. В Щатите този процент достига 13%, докато в Западна Европа е дори 18%. В световен мащаб луксозните модели са 7,6% от всички продажби на нови автомобили.
 
       Audi работи върху ново комби
      Audi работи върху ново комби
    
     
       Прототип на Porsche 918 Spyder стъпи на пистата
      Прототип на Porsche 918 Spyder стъпи на пистата
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!