Концепцията PEUGEOT Quartz: изключителен кросоувър

Общи 26 септември 2014 | Speed-Press.com A- A+ 15675 посещения | без коментари

Силният, мощен, спортен стил на PEUGEOT Quartz завладява от пръв поглед. Дизайнът му комбинира силуета на SUV с вътрешното пространство на седан. Възможностите му на пътя се разкриват от предната част на автомобила, която е широка 2,06 метра, стъпвайки върху масивни 305-милиметрови гуми. Светлинната идентификация се отличава с LED светлини за подобрена ефективност. Фаровете без лещи са подобрени от светлинен водач, излизащ отстрани на каросерията, за да разделя въздушния поток. Лъвът стои в средата на радиаторната решетка, раздвижен с шахматен мотив, който променя светлината в зависимост от ъгъла, под който се гледа. В профил елегантните линии изразяват умело динамичното усещане за концепцията. 23-инчовите алуминиеви джанти и гуми Continental са разположени под заоблените калници. Надвесите са изключително къси, за да гарантират, че възможно най-голяма част от дължината на купето от 4,50 метра се използва от пътниците в автомобила. Двигателят е разположен под дългия преден капак, от двете страни на който има вентилационни отвори за оптимизиране достъпа на въздух към мотора. Стъкленият покрив оформя два спойлера, които допълнително подобряват аеродинамичния дизайн.
Отварянето на вратите тип „ножица“ подпомагат по-лесния достъп в автомобила. Всъщност за премахването на централната колона е използван нов производствен процес. Quartz е базиран на платформата EMP2 с композитна структура и залепени панели. В допълнение към минимизиране на теглото това решение предлага отлична здравина, което е направило възможно премахването на структурната опора, осигурявана от централната колона. Подвижната стъпенка допринася за лесния достъп на четиримата пътници в автомобила. Вътре гамата от неочаквани материали, добити от естествени и рециклирани източници, допринася за силното изживяване, създавайки впечатляващ визуален ефект. Здравината и лекотата на базалта символизират самия Quartz, като присъства сериозно в централната конзола. Този вид камък се формира, когато магмата се охлажда бързо, след като влезе в контакт с елементите. Базалтът е оставен в суров вид, за да контрастира с другите използвани материали. Quartz е първият автомобил, оборудван с дигитално изтъкан текстил. Този иновативен процес може да създава големи и сложни части, които могат да се използват веднага след като слязат от машината. Не се изисква рязане, което означава, че няма загуби. Текстилът се тъче с полиестерно влакно, добито от рециклирането на пластмаси, използвани за направата на бутилки за вода. Процесът може да създава и части със значителна дебелина, правейки ги по-меки и намалявайки нуждата от пяна, която се използва по традиция. Кожата, естествено, присъства, в унисон с най-добрите автомобилни традиции. За да се създаде по-спортно усещане, подът, страните и таванът са облицовани в черна кожа, като контактните точки, каквито са седалищните части и облегалките на седалките, са тапицирани с жълтокафява кожа.
Генериращ обща мощност от 500 к.с., напълно хибридният plug-in задвижващ тракт е съставен от двигател с вътрешно горене и два електромотора. Под предизвикателния изпъкнал преден капак е монтиран 1.6L THP двигател с 270 к.с., разработен от PEUGEOT Sport. Куплиран с 6-степенна автоматична трансмисия, 4-цилиндровият мотор генерира въртящ момент от 300 Нм, а специфичната мощност от близо 170 к.с. на литър работен обем го прави един от най-спортните агрегати в света. Предната ос се задвижва и от мощен 85 kW електромотор с директно предаване. Tой зарежда 400-волтовата батерия по време на намаляване на скоростта и асистира на двигателя с вътрешно горене при смяната на предавките. На задната ос е монтиран електромотор с мощност 85 kW, който се използва за задвижване и зареждане на батерията. Специфично ESP се справя с разпределението на спирачното усилие между четирите колела, за да се гарантира едновременно стабилност и оптимизиране на зареждането на батерията.
Има три режима на задвижване: ZEV може да покрие до 50 км с едно зареждане, използвайки plug-in батерията; в режим Road двигателят с вътрешно горене и предният електромотор работят заедно, за да подобрят удоволствието от шофирането и да максимизират зареждането на батерията по време на намаляване на скоростта; режимът Race събира мощността от двигателя и двата електромотора, за да извлече всичко от шасито и задвижването, оборудвано с диференциал с ограничено приплъзване. Това прави възможно разпределението на въртящия момент между колелата, основаващо се на сцеплението на всяко едно колело.
За да се използва пълният потенциал на системата, предната ос на Quartz разчита на поръчкови McPherson-и, а отзад – на многораменно окачване, включително бордови електрически мотор. Пневматичното окачване регулира автоматично клиренса между 300 и 350 мм. Tази функция се контролира от оптична система, която буквално разчита пътя, използвайки камери, свързани към навигационната система, за да предугажда промени в повърхността на пътя.






 
Ключови думи:   peugeot
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.