Лансиран през 2010 г., Renault Master от средата на тази година силно намалява вредните си емисии от CO2 с 16 г/км, а разходът спада с 0,6 л/100 км, за да достигнат съответно стойности 197 г/км и 7,5 л/100 км за фургона L1H1 и мощност 125 к.с. 
За да постигнат това, инженерите от Renault са работили основно върху термоуправлението, заложили са на нови маслени помпи, както и на гуми, намаляващи разхода на гориво. Избрано е ново масло за предавателната кутия. 
Големият ван еволюира и в друга насока – в него вече ще монтират подобрена радиосистема, появява се и опция за пневматично окачване за Master с предно предаване. Радиото е серийно с Bluetooth и USB порт. Като опция е предвиден и CD Mp3-плейър. Освен това в гамата пристига двигателят dCi 100, спряган и за обикновеното шаси, както и за двойната кабина. 
Другите подобрения включват шасито със задно предаване и двойни колела, чието ремарке вече може да влачи с 500 кг повече и така версията вече е способна да се справи със 7 т вместо с досегашните 6,5 т. 
Клиентите ще могат да заложат и новия цвят – перлено черно. Предлага се и допълнително удобство в лицето на Dock-станция за смартфон, опция, достъпна за първи път в гамата.
 
       Лайфстайл  рали ще набира пари за децата
      Лайфстайл  рали ще набира пари за децата
    
     
       Volvo XC90 на фокус
      Volvo XC90 на фокус
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!