Двата варианта на еднообемен автомобил на Марката, визиоспасите C4 Picasso и Grand C4 Picasso, приемат новия й имидж и технологията микро - хибрид e-HDi. От лансирането си двата модела бележат безспорен търговски успех с почти 650 000 продадени автомобила. Сега те предлагат няколко новости най – вече по отношение на стила и двигателите.
Върху предния капак и капака на багажника на C4 Picasso и Grand C4 Picasso, които предлагат изключителна осветеност благодарение на панорамното стъкло с голям ъгъл, вече е поставено новото лого на Марката. В предната броня, под фаровете са вградени LED светлини, видими както през нощта, така и през деня.
Предлага се технологията микро – хибрид e-HDi комбинирана със система Stop&Start от последно поколение, ръчна пилотирана скоростна кутия и двигател HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP). Тя предлага комфортно управление, ниска консумация на гориво (4,8 л/100 км) и чувствително намалено ниво на емисии CO2 (125 г/ км).
C4 Picasso и Grand C4 Picasso могат да бъдат оборудвани с CITROEN eTouch, комплексна сервизна услуга включваща спешни повиквания, пътна помощ, виртуална сервизна книжка и Eco Driving.
Тези новости ще се предлагат от последното тримесечие на 2010.
СТИЛ : ПРЕМИНАВАНЕ КЪМ НОВИЯ ИМИДЖ, ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ И РАЗВИТИЕ КЪМ ПОВЕЧЕ ЕЛЕГАНТНОСТ
По отношение на стила, новостите предназначени да подчертаят елегантността на C4 Picasso и Grand C4 Picasso са многобройни :
поставяне на новото лого върху предния капак, капака на багажника, в центъра на алуминиевите джанти, на волана и на ключа ;
опция Black Top за C4 Picasso, която предлага възможност шест от цветовете в гамата да се комбинират с черен покрив ;
уникална предна броня за двата варианта, взета от версията C4 Picasso (5 места), като под фаровете е вградена активна през нощта и през деня LED светлина ;
фарове с бели мигачи ;
стопове с черен контур за C4 Picasso ;
поставяне на хромиран елемент на дръжките на вратите отвън за ниво Exclusive ;
нова тапицерия за седалките и паната на вратите за ниво Exclusive.
e-HDi : ТЕХНОЛОГИЯ МИКРО – ХИБРИД ЗА НАМАЛЯВАНЕ ЕМИСИИТЕ НА CO2 И РАЗХОДА НА ГОРИВО
Новата система микро – хибрид e-HDi е комбинирана с двигателя HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP) и ръчна пилотирана 6 – степенна скоростна кутия.
Технологията микро - хибрид е разработена на база на функцията Stop&Start от второ поколение. Последната е оборудвана със алтернатор - стартер, или реверсивен алтернатор, чиито функции са оптимизирани. Мощността, увеличена до 70% по отношение на първия вариант, достига 2,2 kW и притежава мощна електроника.
Потеглянето на автомобила става за 400 мс, което е половината от времето, необходимо на стартера.
Липсата на шум е постигната с употребата на ремък вместо зъбно зацепване, монтиран на стандартен стартер.
Липсата на вибрации при потеглянето и включването в режим на изчакване на двигателя е следствие от употребата на двоен маховик, добре уплътнен дозатор за въздух и бързото достигане режима на празен ход.
Устройство за подпомагане на електрическата мрежа, e-booster, позволява да се усили електрическото захранване на алтернатора, с помощта на свръхкондензатори, последователно свързани с акумулатора. Това устройство дава многобройни предимства :
увеличение на предаваната енергия, за да се подобри възможността за повторно потегляне, дори при температура до -5 °C ;
поддръжка на електрическата мрежа посредством пълна пропускливост на енергията от стартера, което позволява да се поддържа функцията на фаровете, чистачките, а също и радиото… ;
функция за оптимизиране на натоварването на акумулатора и свръхкондензаторите посредством складиране на енергията при вдигане на педала от газта и при празен ход.
C4 Picasso и Grand C4 Picasso са екипирани с акумулатор, способен да издържи до 600 000 цикъла на презареждане.
Двата модела, също така, имат оптимизирано окачване на двигателя, за още по-голям комфорт при спирания и потегляния.
Значителен прогрес е постигнат по отношение намаляване разхода на гориво и емисиите на CO2. Консумацията на гориво в смесен цикъл е 4,8 л/100 км за C4 Picasso (5,0 за Grand C4 Picasso) а емисиите на CO2 - 125 (130) г/ км.
В градска среда, редуцирането на разхода и емисиите CO2 може да стигне до15 %.
CITROEN eTouch – ЗА ДА ИМАТЕ ВРЪЗКА
CITROEN eTouch вече се предлага за CITROEN C4 Picasso и Grand C4 Picasso. Това е комплексна сервизна услуга, която включва спешни повиквания и пътна помощ (локализирани), както и виртуална сервизна книжка и Eco Driving достъпни през персонален акаунт MyCITROEN в интернет.
За повикванията, CITROEN eTouch функционира напълно автономно. Системата разполага с модул GPS и SIM карта, които не се нуждаят от абонамент за телефон и нямат лимит на валидността. На борда на автомобила са поставени два бутона - « SOS » за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се активира автоматично) и « Шеврони » за пътна помощ.
Спешните повиквания позволяват да се намали времето необходимо за намеса при пътен инцидент или повреда.
Тези две услуги са напълно безплатни и достъпни 24 ч/24, 7 дни/7.
Марката CITROEN
Динамична и креативна, марката CITROEN лансира през 2010г първия модел от своята нова линия : CITROEN DS3. Силна повече от 90 години със своята "Créative Technologie", CITROEN предлага решения на конкретни проблеми свързани с опазването на околната среда. През 2010г на пазара ще бъдат пуснати 2 електрически модела и технологията микро – хибрид e - HDI. CITROEN, това са 8 000 точки на продажба, 13 500 служители, присъствие в над 80 страни, 1 346 000 автомобила продадени през 2009г.
Специална Delta развозва звездите на фестивала във Венеция
Subaru готви нов боксер до края на годината
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!